Όλο και πιο ελκυστικό γίνεται στους ιδιοκτήτες ΙΧ, αλλά και στις επιχειρήσεις, το υγραέριο, καθώς η τιμή του είναι κατά 50% χαμηλότερη από αυτή της βενζίνης. Έτσι, πολλοί οδηγοί έχουν μετατρέψει τους κινητήρες τους ώστε να μπορούν να κάνουν χρήση υγραερίου, ενώ και εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών προχωρούν στην εγκατάσταση συστημάτων τροφοδοσίας υγραερίου στα πρατήριά τους
Όλο και πιο ελκυστικό γίνεται στους ιδιοκτήτες ΙΧ, αλλά και στις επιχειρήσεις,  το υγραέριο, καθώς η τιμή του είναι κατά 50% χαμηλότερη από αυτή της βενζίνης. Έτσι, πολλοί οδηγοί έχουν μετατρέψει τους κινητήρες τους ώστε να μπορούν να κάνουν  χρήση υγραερίου, ενώ και εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών προχωρούν στην εγκατάσταση συστημάτων τροφοδοσίας υγραερίου στα πρατήριά τους.

Εξάλλου, ήδη η αντιπροσωπεία της Subaru έχει εισαγάγει ήδη το πρώτο καινούργιο υγραεριοκίνητο I. X. αυτοκίνητο, ενώ τα συνεργεία μετατροπών των κινητήρων παρατηρείται αυξημένη ζήτηση. Επίσης, για δυναμική παρουσία στην αγορά ετοιμάζεται η Shell, η οποία μετά την εξαγορά της από τη Mότορ Oϊλ έχει μετανομαστεί σε Coral.
Επιπλέον, η Eλίν προχώρησε σε σύναψη συνεργασίας με την Πετρογκάζ για τη διάθεση υγραερίου από τα πρατήριά της και ξεκίνησε ήδη να λειτουργεί το πρώτο πρατήριο με υγραέριο, καθώς και η Jetoil του ομίλου Mαμιδάκη, η οποία επίσης σχεδιάζει να εντάξει και τη διάθεση υγραερίου από το δίκτυο πρατηρίων της.

Συγκεκριμένα, η Coral ιδρύει το πρώτο δίκτυο 50 πρατηρίων κατά μήκος των εθνικών οδών και σε Aθήνα – Θεσσαλονίκη. Στόχος της είναι σε μία τριετία να φτάσει στα 100 πρατήρια και στην πενταετία να μπορέσει να καλύψει όλους τους νομούς της χώρας.
Όσον αφορά το κόστος μετατροπής, στελέχη της εταιρείας το υπολογίζουν στις 50 - 60 χιλιάδες ευρώ ανά πρατήριο. H τιμή του υγραερίου κινείται σήμερα στα 70 - 75 λεπτά το λίτρο έναντι 1,507 ευρώ της τιμής της αμόλυβης, ενώ η μετατροπή του οχήματος κοστίζει μεταξύ 1.000 - 1.500 ευρώ, καθώς ο μέσος οδηγός διανύει 20 χλμ. τον χρόνο και καταναλώνει 11 - 12 λίτρα στα 100 χλμ.

Η κατανάλωση αμόλυβδης θα κοστίσει ετησίως γύρω στα 3.600 ευρώ, ενώ αν καταναλώσει υγραέριο θα πληρώσει 1.800 ευρώ, που σημαίνει ότι μπορεί να αποσβέσει το κόστος μετατροπής του κινητήρα μέσα σε ένα έτος. Στοιχεία μελέτης που έχει κάνει η εταιρεία δείχνουν, επίσης, ότι εάν το 4% του στόλου των 4 εκατ. αυτοκινήτων που κινούνται στους ελληνικούς δρόμους (160.000 αυτοκίνητα) εφοδιαστεί με την ειδική φιάλη υγραερίου, θα μειωθεί η επιβάρυνση σε εκμπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 60.000 τόνους τον χρόνο. Σήμερα εκτιμάται ότι περίπου 10.000 αυτοκίνητα κινούνται εφοδιασμένα με την ειδική φιάλη που τοποθετείται στο πορτ μπαγκάζ και τροφοδοτούνται από τα περίπου 30 πρατήρια υγραερίου που λειτουργούν ήδη στην αγορά.

Παράλληλα, η Eλίν προχώρησε στη σύναψη συνεργασίας με την Πετρογκάζ, που αποτελεί μια από τις παλαιότερες εταιρείες υγραερίου στη χώρα με ηγετική παρουσία στην κλάδο, με στόχο τη δημιουργία πρατηρίων Ελίν τα οποία στην γκάμα καυσίμων τους θα διαθέτουν και υγραέριο κίνησης το οποίο θα προμηθεύονται από την Πετρογκάζ. Tα πρατήρια αυτά θα διαθέτουν και υγραέριο και θα φέρουν το σήμα AutoGas και το λογότυπο Πετρογκάζ. Tο πρώτο πρατήριο της εταιρείας με διάθεση υγραερίου λειτουργεί ήδη.

Eκτιμάται, γενικότερα, ότι σύντομα στην αγορά θα κάνουν την εμφάνισή τους νέοι παίκτες οι οποίοι θα αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του νέου θεσμικού πλαισίου για τις μεταφορές. Tο νέο πλαίσιο δίνει τη δυνατότητα και σε αντιπροσωπείες να πάρουν άδεια για καθετοποιημένα συνεργεία.