Τα εναλλακτικά καύσιμα έχουν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν σταδιακά τα ορυκτά καύσιμα στις μεταφορές ως το 2050, όπως επισημαίνει σε έκθεσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τονίζει παράλληλα πως η Ε.Ε. θα χρειαστεί έναν κλάδο των μεταφορών ελεύθερο από ρύπους και πετρέλαιο ώστε να προστατευτεί το περιβάλλον και να μειωθεί η εξάρτηση από τα συμβατικά καύσιμα.

Τα εναλλακτικά καύσιμα έχουν τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν σταδιακά τα ορυκτά καύσιμα στις μεταφορές ως το 2050, όπως επισημαίνει σε έκθεσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τονίζει παράλληλα πως η Ε.Ε. θα χρειαστεί έναν κλάδο των μεταφορών ελεύθερο από ρύπους και πετρέλαιο ώστε να προστατευτεί το περιβάλλον και να μειωθεί η εξάρτηση από τα συμβατικά καύσιμα.

Η ζήτηση στις μεταφορές μπορεί να καλυφθεί τόσο από την ηλεκτροκίνηση, όσο και από τα βιοκαύσιμα, καθώς και από το υγραέριο ως μεταβατικό καύσιμο. Για τον σκοπό αυτό, η Επιτροπή πρόκειται να παρουσιάσει φέτος μια πρωτοβουλία για τις καθαρές μεταφορές, στην οποία θα περιγράφεται η μακροπρόθεσμη στρατηγική με άξονα το έτος 2050.

Στο κείμενο θα εξετάζεται η τεχνική και οικονομική βιωσιμότητα της όλης προσπάθειας, οι τεχνολογίες εκείνες που κρίνονται κατάλληλες για τον στόχο, καθώς και η αποδοχή τους από την αγορά. Επίσης, σημειώνεται πως οι διαφορετικοί τομείς των μεταφορών απαιτούν διαφορετικές λύσεις. Η αεροπορία για παράδειγμα, χρειάζεται καύσιμα με μεγαλύτερη ενεργειακή περιεκτικότητα.