Η ρυθμιστική αρχή ενέργειας της Βρετανίας, Ofgem, έδωσε εντολή στις επιχειρήσεις του ηλεκτρισμού να απλοποιήσουν τα τιμολόγια που αποστέλλουν στους καταναλωτές, καθώς παραμένουν περίπλοκα και τους μπερδεύουν. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπορεί ο καταναλωτής να συγκρίνει τις προσφορές της μιας εταιρείας με την άλλη. Σύμφωνα με την Αρχή, οι διάφορες χρεώσεις φτάνουν στο σύνολό τους ακόμα και τις 300, από 180 που ήταν στο 2008.

Η ρυθμιστική αρχή ενέργειας της Βρετανίας, Ofgem, έδωσε εντολή στις επιχειρήσεις του ηλεκτρισμού να απλοποιήσουν τα τιμολόγια που αποστέλλουν στους καταναλωτές, καθώς παραμένουν περίπλοκα και τους μπερδεύουν. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπορεί ο καταναλωτής να συγκρίνει τις προσφορές της μιας εταιρείας με την άλλη. Σύμφωνα με την Αρχή, οι διάφορες χρεώσεις φτάνουν στο σύνολό τους ακόμα και τις 300, από 180 που ήταν στο 2008.

Επίσης, η Ofgem τόνισε ότι χρειάζεται περισσότερος ανταγωνισμούς για τους «μεγάλους έξι» του ηλεκτρισμού. Οι επιχειρήσεις αυτές κατηγορούνται ότι αύξησαν τις τιμές τους όταν αυξήθηκε το κόστος τους, αλλά δεν προχώρησαν σε μειώσεις με την ίδια ταχύτητα όταν το κόστος μειώθηκε.

Για τους λόγους αυτούς, η Αρχή επιδιώκει με μια νέα έκθεση που δημοσίευσε να καταστήσει πιο διαφανή και δίκαια την αγορά. Εάν οι εταιρείες δεν εφαρμόσουν τις οδηγίες αυτές, τότε κινδυνεύουν με τιμωρία από την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

«Οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν εμπιστοσύνη ότι οι εταιρείες ηλεκτρισμού φέρονται δίκαια, σε μια περίοδο που καλούνται να επωμιστούν το κόστος των 200 δις λιρών για τις επενδύσεις στις ΑΠΕ», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Αρχής, Άλιστερ Μπουκάναν.