Η διοίκηση της γερμανικής Siemens σκοπεύει να χωρίσει τις δραστηριότητές της, ώστε να εκμεταλλευθεί καλύτερα την αυξημένη ζήτηση για έργα αστικών υποδομών που παρατηρείται ανά τον κόσμο. Ο διευθύνων σύμβουλος, Πίτερ Λόσερ, αναμένεται να παρουσιάσει αυτή την εβδομάδα το νέο επιχειρησιακό σχέδιο και την ίδρυση του νέου τομέα υποδομών.

Η διοίκηση της γερμανικής Siemens σκοπεύει να χωρίσει τις δραστηριότητές της, ώστε να εκμεταλλευθεί καλύτερα την αυξημένη ζήτηση για έργα αστικών υποδομών που παρατηρείται ανά τον κόσμο. Ο διευθύνων σύμβουλος, Πίτερ Λόσερ, αναμένεται να παρουσιάσει αυτή την εβδομάδα το νέο επιχειρησιακό σχέδιο και την ίδρυση του νέου τομέα υποδομών.

Ο τέταρτος κατά σειρά τομέας της Siemens θα συμπεριλάβει κατηγορίες όπως τις σύγχρονες αμαξοστοιχίες, τα έξυπνα δίκτυα ηλεκτρισμού, τα κατασκευαστικά έργα και τα ηλεκτρικά οχήματα. Η αιτία πίσω από την κίνηση αυτή έχει να κάνει με την αστικοποίηση και την ανάπτυξη μεγαλουπόλεων σε χώρες όπως η Κίνα. Ήδη, οι 600 μεγαλύτερες πόλεις παγκοσμίως ευθύνονται για την μισή οικονομική παραγωγή, με αυξανόμενες τάσεις.

Ο βιομηχανικός τομέας της Siemens απασχολεί περίπου 405.000 εργαζόμενους και πέρυσι σημείωσε έσοδα 34,87 δις ευρώ.

«Αντιμετωπίζουμε τις πόλεις ως το κεντρικό σημείο για την διεύρυνση των δραστηριοτήτων μας», σημείωσε ο κ. Λόσερ. «Εκεί εντοπίζεται η ζήτηση για τις καινοτομίες μας και εκεί βρίσκεται η ζήτηση για πράσινες υποδομές», πρόσθεσε.