Η Γερμανία μπορεί να ηγείται στις ΑΠΕ σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά δεν παύει να αντιμετωπίζει κοινά προβλήματα με τις υπόλοιπες χώρες, όπως είναι για παράδειγμα η χωρητικότητα των τοπικών δικτύων ηλεκτρισμού. Στα πλαίσια αυτά, οι αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο που υποστηρίζει τους σιδηρόδρομους για τη μεταφορά της ενέργειας από τα υπεράκτια αιολικά πάρκα του βορρά προς τα νότια της χώρας. Χαρακτηριστικό είναι ότι ορισμένοι πιστεύουν πως με τον τρόπο αυτό η μεταφορά ενέργειας θα στοιχίσει 75% λιγότερο από το αναμενόμενο.

Η Γερμανία μπορεί να ηγείται στις ΑΠΕ σε ευρωπαϊκό επίπεδο, αλλά δεν παύει να αντιμετωπίζει κοινά προβλήματα με τις υπόλοιπες χώρες, όπως είναι για παράδειγμα η χωρητικότητα των τοπικών δικτύων ηλεκτρισμού. Στα πλαίσια αυτά, οι αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο που υποστηρίζει τους σιδηρόδρομους για τη μεταφορά της ενέργειας από τα υπεράκτια αιολικά πάρκα του βορρά προς τα νότια της χώρας. Χαρακτηριστικό είναι ότι ορισμένοι πιστεύουν πως με τον τρόπο αυτό η μεταφορά ενέργειας θα στοιχίσει 75% λιγότερο από το αναμενόμενο.

Η αρμόδια κρατική υπηρεσία θεωρεί πως 3.600 χιλιόμετρα ηλεκτρικών γραμμών θα χρειαστούν ως το 2020 ώστε να ευοδώσει το σχέδιο επέκτασης της καθαρής ενέργειας στη χώρα. Όμως, ο υπουργός Μεταφορών, Πίτερ Ράμσαουερ και το Βερολίνο εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο των σιδηροδρόμων, το οποίο διαθέτει γραμμές ηλεκτρισμού συνολικού μήκους 7.800χμ. Η ελπίδα είναι ότι θα μπορέσουν να το μετατρέψουν ώστε να εξυπηρετήσει τους σκοπούς των ΑΠΕ και να κλείσει αρκετές «τρύπες» στο δίκτυο.

Μάλιστα, η πρωτοβουλία αυτή έχει κερδίσει ήδη την εμπιστοσύνη τόσο του υπουργού Οικονομικών της χώρας, όσο και αυτή του Ευρωπαίου Επιτρόπου Ενέργειας, οπότε είναι πολύ πιθανό να προχωρήσει στο άμεσο μέλλον.