Τα περιθώρια για τα διϋλιστήρια υποχώρησαν τον Ιούνιο στον Κόλπο του Μεξικού, εξαιτίας της αδύναμης αμερικανικής οικονομίας και των αυξημένων τελικών τιμών στη λιανική, όπως επισημαίνει το CGES σε πρόσφατη έκθεσή του. Ταυτόχρονα, η ισχνή ζήτηση για ντίζελ προσθέτει στην εικόνα αυτή, αν και το δεύτερο μισό του 2011 αναμένεται καλύτερο.

Τα περιθώρια για τα διϋλιστήρια υποχώρησαν τον Ιούνιο στον Κόλπο του Μεξικού, εξαιτίας της αδύναμης αμερικανικής οικονομίας και των αυξημένων τελικών τιμών στη λιανική, όπως επισημαίνει το CGES σε πρόσφατη έκθεσή του. Ταυτόχρονα, η ισχνή ζήτηση για ντίζελ προσθέτει στην εικόνα αυτή, αν και το δεύτερο μισό του 2011 αναμένεται καλύτερο.

Στο Ρότερνταμ, εμφανίζεται αντίστοιχη κατάσταση, με τα περιθώρια των διϋλιστηρίων να περιορίζονται επίσης. Οι δυνατότητες για εξαγωγές έχουν περιοριστεί λόγω της σχετικά μικρής ζήτησης για βενζίνη στις ΗΠΑ και ο αναλυτές περιμένουν πως το Ρότερνταμ θα συνεχίσει να βρίσκεται σε αυτή τη θέση μέχρι το 2012.

Από την άλλη πλευρά, στη Σιγκαπούρη παρατηρείται έντονη ζήτηση για πετρελαϊκά προϊόντα εκ μέρους των ασιατικών οικονομιών, αλλά παραμένει η απειλή της επιδείνωσης της παγκόσμιας οικονομίας. Σημειώνεται επίσης ότι από τον Αύγουστο και μετά, αναμένεται να ενισχυθεί η κινεζική ζήτηση για gasoil, ωθώντας τα περιθώρια των ασιατικών διϋλιστηρίων.

Τέλος, στη Μεσόγειο, παρατηρήθηκε τον Ιούνιο μεγάλη απόκλιση στις τιμές της βενζίνης, ενώ τα περιθώρια στο gasoil ενισχύθηκαν μέσω της ζήτησης από τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Το CGES θεωρεί ότι τα διϋλιστήρια της περιοχής είναι σε θέση να ανταποκριθούν στη ζήτηση των χωρών αυτών, μετά την απώλεια της παραγωγής της Λιβύης.