Συνεχίστηκε και το δεύτερο τρίμηνο του 2011 η κάμψη στην ελληνική αγορά των ηλεκτρικών προϊόντων, με τις συνολικές πωλήσεις τους να ανέρχονται σε 548,4 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 19,5% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της GFK Temax.

Συνεχίστηκε και το δεύτερο τρίμηνο του 2011 η κάμψη στην ελληνική αγορά των ηλεκτρικών προϊόντων, με τις συνολικές πωλήσεις τους να ανέρχονται σε 548,4 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 19,5% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της GFK Temax.

Από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι η μείωση σε αξία είναι για ακόμη μία φορά μεγαλύτερη από τη μείωση σε όγκο, κάτι που υποδηλώνει σημαντική πτώση στις μέσες τιμές, κυρίως εξαιτίας των προσφορών και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που λανσάρουν τα καταστήματα.

Τη μεγαλύτερη μείωση παρουσίασε ο τομέας των τηλεπικοινωνιών, αφού οι πωλήσεις του κατέγραψαν μείωση της τάξης του 24,9%.

Ακολουθεί ο τομέας των ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών με μείωση 22,4%.

Ο τομέας των μικρών οικιακών συσκευών μειώθηκε κατά 18,4%, των φωτογραφικών ειδών κατά 15,7%, των μεγάλων οικιακών συσκευών κατά 14,7%, της πληροφορικής κατά 14,3% και των ειδών εξοπλισμού γραφείου κατά 11%.