Οι καταγγελίες των Βρετανών ενάντια στους προμηθευτές ενέργειας αυξήθηκαν κατά 26% από τον Ιούλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε το Consumer Focus, ένας από τους κορυφαίους παρατηρητής υπέρ των καταναλωτών.

Οι καταγγελίες των Βρετανών ενάντια στους προμηθευτές ενέργειας αυξήθηκαν κατά 26% από τον Ιούλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε το Consumer Focus, ένας από τους κορυφαίους παρατηρητής υπέρ των καταναλωτών.

Μερικοί από τους μεγαλύτερους προμηθευτές ενέργειας στην Βρετανία, όπως η EDF Energy, η npower και η E.ON έχουν υποβαθμιστεί κατά ένα αστέρι στον πίνακα κατάταξης.

Ο EDF Energy σημείωσε τη χειρότερη βαθμολογία, ενώ παράλληλα ο προμηθευτής ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου SSE είχε το μικρότερο αριθμό καταγγελιών, αναφέρει το δημόσια χρηματοδοτούμενο Consumer Focus.

Οι καταγγελίες ενάντια στην EDF Energy, σημείωσαν αύξηση σχεδόν 100% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του περασμένου χρόνου, με αποτέλεσμα μία «καταστροφική επίδραση στην αξιολόγησή του», τόνισε ο Adam Scorer, επικεφαλής στο τμήμα εξωτερικών υποθέσεων στο Consumer Focus .

Ένας σημαντικός παράγοντας για την αύξηση των καταγγελιών ήταν η άνοδος των τιμών που ανακοινώθηκε από τους έξι προμηθευτές μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. Οι τιμές της EDF αυξήθηκαν κατά 15.4% για το αέριο και 4.5% για τον ηλεκτρισμό. Παράλληλα, οι τιμές της E.ON αυξήθηκαν κατά 18.1% για το αέριο, 11.4% για τον ηλεκτρισμό και 15.2% για πελάτες που λαμβάνουν και τα δύο από τον ίδιο προμηθευτή.

Επιπρόσθετα, η έλλειψη εμπιστοσύνης από τους καταναλωτές, έπαιξε επίσης ένα σημαντικό ρόλο στον αυξανόμενο αριθμό των καταγγελιών.

«Είναι απογοητευτικό, αλλά ίσως δεν αποτελεί έκπληξη, το γεγονός ότι οι καταγγελίες σε ενεργειακά θέματα έχουν αυξηθεί σε μία στιγμή που οι ενεργειακοί λογαριασμοί αυξάνονται επίσης. Οι ενεργειακές εταιρείες έχουν επανειλλημμένα δηλώσει ότι θέλουν να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Η καλή εξυπηρέτηση των πελατών και η σωστή διαχείριση των καταγγελιών αποτελούν βασικά συστατικά για τη δόμηση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή, αλλά οι προμηθευτές έχουν ακόμη πολύ δρόμο να διανύσουνε» υπογραμμίζει ο Scorer.