Ο γνωστός πλοιοκτήτης, Τζον Φρέντρικσεν, ποντάρει στην απόκτηση δεξαμενοπλοίων, παρά την αντίληψη που επικρατεί στην αγορά περί του αντιθέτου. Μέσω της νέας του εταιρείας, Frontline 2012, φιλοδοξεί να επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια στην αγορά νέων πλοίων, παρά την υπερπροσφορά που παρατηρείται σήμερα.

Ο γνωστός πλοιοκτήτης, Τζον Φρέντρικσεν, ποντάρει στην απόκτηση δεξαμενοπλοίων, παρά την αντίληψη που επικρατεί στην αγορά περί του αντιθέτου. Μέσω της νέας του εταιρείας, Frontline 2012, φιλοδοξεί να επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια στην αγορά νέων πλοίων, παρά την υπερπροσφορά που παρατηρείται σήμερα.

Ο ίδιος πιστεύει ότι η αγορά δεν θα επιστρέψει σε ισορροπία μέχρις ότου αποσυρθούν περί τα 100 δεξαμενόπλοια τύπου VLCC, από τα 570 που υπάρχουν σήμερα. Παρόλα αυτά, οι βελτιώσεις στην κατανάλωση των νέων πλοίων και η μείωση στην τιμή τους καθιστούν την ιδέα ρεαλιστική, όπως σημείωσε.

«Στις σημερινές τιμές, θα εξοικονομούμε 10.000 δολάρια ανά ημέρα. Παράλληλα έχουμε προσφορές για ναυπήγηση πλοίων έναντι 85 εκατ. Δολαρίων έκαστο, οπότε το ρίσκο αντισταθμίζεται», τόνισε σχετικά.