Εκτός λειτουργίας παρέμεινε για άλλη μία ημέρα τη Δευτέρα ο πετρελαιαγωγός Pegasus της Exxon Mobil, από τον οποίο διέρρευσαν χιλιάδες βαρέλια αργού σε περιοχή του Αρκάνσας στις ΗΠΑ Παράλληλα, συνεχίζονται οι εργασίες απορρύπανσης ενώ παραμένει άγνωστος ο χρόνος για την επισκευή και την επαναλειτουργία του
Εκτός λειτουργίας παρέμεινε για άλλη μία ημέρα τη Δευτέρα ο πετρελαιαγωγός Pegasus της Exxon Mobil, από τον οποίο διέρρευσαν χιλιάδες βαρέλια αργού σε περιοχή του Αρκάνσας στις ΗΠΑ

Παράλληλα, συνεχίζονται οι εργασίες απορρύπανσης ενώ παραμένει άγνωστος ο χρόνος για την επισκευή και την επαναλειτουργία του.

Η εταιρία δεν έχει ακόμα προχωρήσει σε εκσκαφή στην περιοχή γύρω από το σημείο όπου σημειώθηκε η διαρροή, κάτι που θεωρείται κρίσιμο για την αποτίμηση της ζημιάς και την εξακρίβωση του πώς και γιατί υπήρξε η διαρροή.

Ο εκπρόσωπος της Exxon απέφυγε να εκτιμήσει πότε θα αρχίσει η εκσκαφή και επισήμανε πως η εταιρεία επικεντρώνεται στις εργασίες καθαρισμού της περιοχής προς το παρόν.

Στην περιοχή βρίσκονται συνεργεία της ομοσπονδιακής υπηρεσίας προστασίας του περιβάλλοντος, της υπηρεσίας ασφάλειας αγωγών και επικίνδυνων υλών του ομοσπονδιακού υπουργείου Μεταφορών και συνεργεία των τοπικών Aρχών.

Η Exxon δεν ήταν σε θέση να προβεί σε εκτιμήσεις για το ποια ακριβώς είναι η ποσότητα του αργού που διέρρευσε στην περιοχή αφότου σημειώθηκε ρήγμα στο αγωγό διαμέτρου 20 ιντσών. Την Κυριακή πάντως, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ανακτήθηκαν 12.000 βαρέλια πετρελαίου.

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας διευκρίνισε ότι το τμήμα του αγωγού όπου σημειώθηκε η διαρροή είχε κατασκευαστεί στα τέλη της δεκαετίας του 1940, ενώ πρόσθεσε ότι δεν έχει ενημερωθεί για το πότε έγιναν εργασίες συντήρησης σ' αυτό.

Για να αποτρέπεται η διάβρωση και η καταστροφή, οι αγωγοί καθαρίζονται περιοδικά με συσκευή που περνά από το εσωτερικό τους και αφαιρεί συγκεντρώσεις υδρογονανθράκων, σκουπιδιών κ.ά. Συχνά, η συσκευή αυτή είναι εξοπλισμένη με αισθητήρες για να εντοπίζει τις περιοχές όπου υπάρχει διάβρωση και χρειάζεται επισκευή.

Σε μια πρόσφατη έκθεσή της, η υπηρεσία ελέγχου της ασφάλειας αγωγών και επικίνδυνων υλών του ομοσπονδιακού υπουργείου Μεταφορών είχε τονίσει πως οι μισοί και πλέον αγωγοί μεταφοράς πετρελαίου και αερίου είχαν κατασκευαστεί τις δεκαετίες του 1950 και του 1960, λόγω της μεγαλύτερης ζήτησης ενέργειας έπειτα από τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Ορισμένοι, όπως ο συγκεκριμένος της Exxon, είχαν κατασκευαστεί ακόμα νωρίτερα.