Είναι επίκαιρο και συχνό το ερώτημα ποια είναι η πιο συμφέρουσα λύση θέρμανσης ενόψει της νέας χειμερινής περιόδου και εν μέσω δύσκολων οικονομικών συνθηκών. Η απάντηση είναι το φυσικό αέριο, το οποίο διαχρονικά λόγω της συμφέρουσας τιμής του και των σημαντικών πλεονεκτημάτων του όπως η ευκολία χρήσης, η αυτονομία και ο σεβασμός στο περιβάλλον παραμένει πρώτο στις επιλογές των πολιτών της Θεσσαλονίκης
Είναι επίκαιρο και συχνό το ερώτημα ποια είναι η πιο συμφέρουσα λύση θέρμανσης ενόψει της νέας χειμερινής περιόδου και εν μέσω δύσκολων οικονομικών συνθηκών.
Η απάντηση είναι  το φυσικό αέριο, το οποίο διαχρονικά λόγω της συμφέρουσας τιμής του και των σημαντικών πλεονεκτημάτων του όπως η ευκολία χρήσης,  η αυτονομία και ο σεβασμός στο περιβάλλον παραμένει πρώτο στις επιλογές των πολιτών της Θεσσαλονίκης.

Οι πολίτες της Θεσσαλονίκης αναγνωρίζουν τον σύγχρονο και οικονομικό τρόπο Θέρμανσης με φυσικό αέριο, ο οποίος παρέχει σημαντική εξοικονόμηση συγκριτικά με το πετρέλαιο. Η τιμή φυσικού αερίου υπολογίζεται για το μήνα Οκτώβριο στα  0,82€/Νm3 με ενδεχόμενη περαιτέρω μείωση έως τέλος του έτους. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Ανάπτυξης για τη μέση τιμή του πετρελαίου θέρμανσης κατά την τελευταία χειμερινή περίοδο (Οκτώβριος 2012 – Απρίλιος 2013),  η εξοικονόμηση που πρόσφερε το φυσικό αέριο συγκριτικά με το πετρέλαιο θέρμανύ ης υπερέβη το 40%. Και το φετινό χειμώνα αναμένεται η διαφορά να διατηρηθεί στα ίδια περίπου επίπεδα.

Η ΕΠΑ Θεσσαλονίκης από 01/07/2013 ξεκίνησε την εφαρμογή ενός νέου προγράμματος «Σταθερής Μηνιαίας Χρέωσης» (πρόγραμμα «relax super απλό»), ανταποκρινόμενη στην ανάγκη για ευελιξία που επιβάλλουν οι δυσμενείς οικονομικές συνθήκες. Το νέο πρόγραμμα διευκολύνει τους χρήστες φυσικού αερίου στην πληρωμή της κατανάλωσής τους προσφέροντας τη δυνατότητα για σταθερό κόστος θέρμανσης και ζεστού νερού όλο το χρόνο. Το πρόγραμμα «relax super απλό» κατανέμει ισόποσα την προβλεπόμενη συνολική ετήσια χρέωση των καταναλωτών σε 12 ισόποσες μηνιαίες δόσεις. Για παράδειγμα, ένα διαμέρισμα 80 - 110 τ.μ. με ετήσια κατανάλωση φυσικού αερίου περίπου 800 κυβικών μέτρων για θέρμανση και ζεστό νερό χρήσης, ο σταθερός μηνιαίος λογαριασμός ανέρχεται στα 70 ευρώ.

Λόγω των σημαντικών πλεονεκτημάτων που έχει η χρήση του φυσικού αερίου,  συνεχίζεται αθρόα η αύξηση των νέων συνδέσεων φυσικού αερίου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΠΑ Θεσσαλονίκης, μόνο κατά τους τρεις τελευταίους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο οι νέες συνδέσεις φυσικού αερίου ανήλθαν σε  3.889 ενώ ως το τέλος του έτους οι ετήσιες νέες συμβάσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τις 12.000! Συνολικά, οι συμβάσεις πελατών φυσικού αερίου στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης στο τέλος Σεπτεμβρίου ανέρχονται σε 180.162 και υπολογίζεται ότι περισσότεροι από 600.000 πολίτες της Θεσσαλονίκης απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το φυσικό αέριο, δηλαδή οικονομία, καλύτερη ποιότητα ζωής και προστασία του περιβάλλοντος.

Επιπλέον κίνητρο για τη σύνδεση στο δίκτυο φυσικού αερίου αποτελεί το πρόγραμμα της ΕΠΑ Θεσσαλονίκης  «easysuperfree– Δωρεάν Τέλη Σύνδεσης», που ξεκίνησε τον Ιούλιο 2013 και θα εξακολουθεί να ισχύει λόγω της μεγάλης απήχησης που σημειώθηκε έως το τέλος του έτους. To πρόγραμμα προσφέρει μηδενικά τέλη σύνδεσης για όλους τους νέους πελάτες που βρίσκονται σε κτίρια με υφιστάμενες παροχετευτικές στήλες ή συστοιχίες (κατασκευασμένες έως 31/12/2012).  Η προσφορά αφορά τη ΔΩΡΕΑΝ κατασκευή του σημείου παροχής που αποτελεί αρμοδιότητα της ΕΠΑ Θεσσαλονίκης (τοποθέτηση του μετρητή φυσικού αερίου).

Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης αποκτά ένα σημαντικό όφελος, καθώς δεν επιβαρύνεται με το ποσό των τελών σύνδεσης, αλλά μόνο με το κόστος της εσωτερικής του εγκατάστασης.

Οι ενδιαφερόμενοι για τη χρήση του φυσικού αερίου θα πρέπει να προγραμματίσουν έγκαιρα τη σύνδεσή τους στο δίκτυο φυσικού αερίου και γνωρίζοντας ότι πρόκειται για μία απλή διαδικασία, η οποία διαρκεί έως δύο μήνες από την ημερομηνία υπογραφής συμβολαίου στις περιοχές όπου υπάρχει διαθέσιμο δίκτυο φυσικού αερίου. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα (www.epathessaloniki.gr) της ΕΠΑ Θεσσαλονίκης ΑΕ και στο τηλεφωνικό κέντρο 801 11 953000 (από σταθερό με χρέωση μία αστική μονάδα), καθώς και στα Γραφεία Εξυπηρέτησης Πελατών.