Αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με καύσιμο φυσικό αέριο αναμένεται να κυκλοφορούν σύντομα στους δρόμους της Ελλάδας. Τη σχετική απόφαση υπέγραψε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Παπαδόπουλος, με την οποία θεσμοθετήθηκε η δυνατότητα μετατροπής κυκλοφορούντων αυτοκινήτων προκειμένου να λειτουργούν και με φυσικό αέριο.

Αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με καύσιμο φυσικό αέριο αναμένεται να κυκλοφορούν σύντομα στους δρόμους της Ελλάδας. Τη σχετική απόφαση υπέγραψε ο υφυπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλης Παπαδόπουλος, με την οποία θεσμοθετήθηκε η δυνατότητα μετατροπής κυκλοφορούντων αυτοκινήτων προκειμένου να λειτουργούν και με φυσικό αέριο.

Σύμφωνα με εκπροσώπους της αυτοκινητοβιομηχανίας, η μείωση στην τιμή του φυσικού αερίου επηρεάζει, όπως όλα δείχνουν, και την αγορά αυτοκινήτου, καθώς αλλάζει τα δεδομένα τόσο στα έξοδα κίνηση όσο και στην τιμή αγοράς. Σημειώνεται ότι μέχρι σήμερα, η δυνατότητα κυκλοφορίας αυτοκινήτων με φυσικό αέριο επιτρεπόταν μόνο για τα αυτοκίνητα που εκ κατασκευής έφεραν τέτοιο σύστημα καύσης και κίνησης.

Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση σε συνδυασμό και με τη δυνατότητα κατασκευής αμιγών ή μεικτών πρατηρίων πώλησης φυσικού αερίου, ολοκληρώθηκε πλέον το ρυθμιστικό πλαίσιο της εισαγωγής του φυσικού αερίου στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων στην Ελλάδα.

Η τοποθέτηση συσκευών φυσικού αερίου θα γίνεται από εξουσιοδοτημένα συνεργεία και εξουσιοδοτημένους τεχνίτες αερίων, ο δε έλεγχος των εξαρτημάτων τοποθέτησης από τα ΚΤΕΟ.

Η μείωση της τιμής του φυσικού αερίου, κατά 15% για τη ΔΕΠΑ και κατά 10% έως 12% για τον καταναλωτή, σημαίνει, όπως εκτιμάται, ότι η μετατροπή ενός αυτοκινήτου σε αεριοκίνητο θα γίνει πιο συμφέρουσα, καθώς η απόσβεση θα είναι γρηγορότερη.