Συμφωνία για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) υπέγραψαν η Capital Ship Management Corp, του Ευάγγελου Μαρινάκη, ο Lloyds Register και τα ναυπηγεία της Daewoo.

Συμφωνία για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) υπέγραψαν η Capital Ship Management Corp, του Ευάγγελου Μαρινάκη, ο Lloyds Register και τα ναυπηγεία της Daewoo.

H συμφωνία υπεγράφη στη διάρκεια της έκθεσης «Ποσειδώνια 2014» στο εκθεσιακό περίπτερο του Lloyds Register (LR).

Η χρήση του LNG ως καυσίμου θα χρησιμοποιηθεί σε πλοία μεταφορικής ικανότητας 14.000 TEU που θα χτίσει η Capital Ship Management στα κορεατικά ναυπηγεία.

Ο κ. Μαρινάκης με δηλώσεις του εκτίμησε ότι τα επόμενα πέντε με δέκα χρόνια η τιμή πώλησης του LNG θα είναι ανταγωνιστική των άλλων καυσίμων, ενώ παράλληλα θα υπάρχει το απαραίτητο παγκόσμιο δίκτυο ανεφοδιασμού.

Από την πλευρά του, ο LR έχει ήδη σε εξέλιξη ένα πρόγραμμα από νέες ναυπηγήσεις και έργα σχεδιασμού πλοίων που υποστηρίζουν την επέκταση του LNG ως καυσίμου.