Δευ, 20 Μαΐου 2019 - 18:28
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι προετοιμασμένες για τη στροφή στην ψηφιακή εποχή, που ανατρέπει τα δεδομένα στον κλάδο. Και παρότι η ευαισθητοποίηση της αυτοκινητοβιομηχανίας ως προς την ψηφιοποίηση είναι υψηλή και τα κίνητρα για αλλαγή που παρέχονται πολυάριθμα, σε επίπεδο στρατηγικής και κουλτούρας, οι αλλαγές συντελούνται με δυσκολία, όπως δείχνει η έρευνα «Digital Gravity», που εκπόνησαν από κοινού οι εταιρείες KPMG και Egon Zehnder για την αυτοκινητοβιομηχανία.