Ηλεκτροκίνηση

Τι Πρέπει να Κάνουμε  για να Διατηρήσουμε την Μπαταρία του Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου σε Καλή Κατάσταση

Τι Πρέπει να Κάνουμε για να Διατηρήσουμε την Μπαταρία του Ηλεκτρικού Αυτοκινήτου σε Καλή Κατάσταση

Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως και όλες αυτές που χρησιμοποιούμε καθημερινά, με την πάροδο του χρόνου υποβαθμίζονται και χάνουν μέρος της χωρητικότητάς τους. Έτσι γίνονται λιγότερο αποτελεσματικές, με συνέπεια να μειώνεται κάθε χρόνο, έστω και ελάχιστα, η χωρητικότητά τους, άρα και η ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου.

Η BMW θα Παρουσιάσει στο ΚΠΣΝ τα Αμιγώς Ηλεκτρικά Μοντέλα iX και i4

Η BMW θα Παρουσιάσει στο ΚΠΣΝ τα Αμιγώς Ηλεκτρικά Μοντέλα iX και i4

Η BMW ενισχύει τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της με την προσθήκη των iX και i4, που θα παρουσιαστούν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, την Παρασκευή 22 Οκτωβρίου. Η νέα BMW iX είναι η ναυαρχίδα της μάρκας στη γκάμα των μοντελων μηδενικών ρύπων. Λανσάρει νέες τεχνολογίες στους τομείς της ηλεκτρικής κινητικότητας και της ψηφιοποίησης, ανακοίνωσε η πολυτελής γερμανική φίρμα.

Η e.GO Παρουσιάζει το Καινοτόμο Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο  e.GO Life στην Ελλάδα

Η e.GO Παρουσιάζει το Καινοτόμο Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο e.GO Life στην Ελλάδα

Η ανεξάρτητη γερμανική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, Next.e.GO Mobile SE, παρουσίασε το καινοτόμο και μοναδικά σχεδιασμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο e.GO Life κατά τη διάρκεια exclusive εκδήλωσης στην Αθήνα. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η e.GO ανακοίνωσε πως οι Έλληνες καταναλωτές σύντομα μπορούν να ξεκινήσουν τις προπαραγγελίες

Παρουσίαση της Aμιγώς Hλεκτρικής BMW iX

Παρουσίαση της Aμιγώς Hλεκτρικής BMW iX

Η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX, προστίθεται στην γκάμα των προτάσεων μηδενικών ρύπων της πολυτελούς γερμανικής μάρκας. Είναι το πιο καινούργιο μοντέλο της εταιρίας που έχει στόχο τη δραστική μείωση των ρύπων και την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αξιοποιεί την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive που προσφέρει μηδενικούς ρύπους, ηλεκτρική τετρακίνηση και μεγάλη αυτονομία. 

Το Νέο Renault Megane E-TECH Electric Αποκαλύφθηκε στη Διεθνή Έκθεση του Μονάχου

Το Νέο Renault Megane E-TECH Electric Αποκαλύφθηκε στη Διεθνή Έκθεση του Μονάχου

Στη Διεθνή Έκθεση του Μονάχου IAA Mobility 2021, αποκαλύφθηκε το νέο Renault Megane E-TECH Electric. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο διαδέχεται το μοντέλο με συμβατικό σύστημα παραγωγής ενέργειας που κυκλοφορεί τώρα στην αγορά. Η νέα αρθρωτή πλατφόρμα CMF-EV και η απουσία πολλών μηχανικών τμημάτων λόγω 

Mustang Mach-E: Με μία Φόρτιση από Πολλές Πρωτεύουσες της Ευρώπης σε μία Παραλιακή Πόλη

Mustang Mach-E: Με μία Φόρτιση από Πολλές Πρωτεύουσες της Ευρώπης σε μία Παραλιακή Πόλη

Περισσότεροι ταξιδιώτες από ποτέ αποφάσισαν φέτος το καλοκαίρι να εξερευνήσουν την Ευρώπη με ένα ηλεκτρικό όχημα, με τις σχετικές πωλήσεις να έχουν αυξηθεί πάνω από 50% μέχρι τα μέσα Αυγούστου συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Όμως το άγχος της αυτονομίας είναι ένα εμπόδιο που πάντα τους προβληματίζει.

Mustang Mach-e: Δοκιμή από το Μέλλον, Σήμερα…

Mustang Mach-e: Δοκιμή από το Μέλλον, Σήμερα…

Ένας θρύλος επαναπροσδιορίζεται. Αυτή τη φορά ηλεκτρικά, ακολουθώντας το πρόσταγμα της εποχής. Ο λόγος για τh Mustang Mach-e, η οποία συνδυάζει την τεχνολογία του μέλλοντος και το βαρύ όνομα, φέρνοντας το μέλλον σήμερα. Η διαδρομή του θρύλου ξεκινάει το 1964 όταν η Mustang έγινε το παγκόσμιο best-seller των sports coupé αυτοκινήτων. Ο Richard Parry-Jones, πρώην επικεφαλής του τεχνικού τμήματος, δεν αποτέλεσε

Διαφορές και Ομοιότητες των Συμβατικών και των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων

Διαφορές και Ομοιότητες των Συμβατικών και των Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων

Στην εποχή όπου η ηλεκτροκίνηση αλλάζει τα δεδομένα στην αυτοκίνηση, η σύγκριση μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι αναπόφευκτη. Η μεγαλύτερη διαφορά που εντοπίζεται μεταξύ των δύο τύπων αυτοκινήτων είναι η μπαταρία που κάνει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο βαρύτερο και δημιουργεί ανάγκες φόρτισης, οι οποίες διαρκούν από αρκετά λεπτά της ώρας σε ταχυφορτιστή

Ηλεκτρικός «Πύραυλος» Nevera με 0-100 σε 1,85΄΄ και Τελική στα 412 χλμ./ώρα.

Ηλεκτρικός «Πύραυλος» Nevera με 0-100 σε 1,85΄΄ και Τελική στα 412 χλμ./ώρα.

Ο κατασκευαστής hypercar και ειδικός της ηλεκτρικής τεχνολογίας, Rimac Automobili, παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του C_Two, που πλέον ονομάστηκε Nevera. Το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αποδίδει 1.914 ίππους, και κοστίζει 2 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρεία, διαθέτει την πιο προηγμένη κατασκευή monocoque στον κόσμο. Το πρωτοποριακό monocoque της Rimac Nevera, περιλαμβάνει μια οροφή με επένδυση από άνθρακα, ενσωματωμένη δομική μπαταρία

Το Χάρβαρντ Σχεδιάζει Μπαταρία για Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα που θα Φορτίζει Πλήρως σε 10 Λεπτά

Το Χάρβαρντ Σχεδιάζει Μπαταρία για Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα που θα Φορτίζει Πλήρως σε 10 Λεπτά

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ σχεδιάζουν μια μπαταρία λιθίου-μετάλλου μακράς διάρκειας, προκειμένου να δώσουν λύση στο ζήτημα της γρήγορης φόρτισης. Πειραματίζονται πάνω σε έναν νέο τύπο μπαταρίας που θα φορτίζει γρήγορα, θα μπορεί να προσφέρει μεγάλη αυτονομία και κυρίως δεν θα χάνει μέρος της χωρητικότητάς της, μετά από πολλές φορτίσεις και αποφορτίσεις.

Αυτονομία Άνω των 1000 Χιλιομέτρων Θέλουν οι Αυτοκινητοβιομηχανίες

Αυτονομία Άνω των 1000 Χιλιομέτρων Θέλουν οι Αυτοκινητοβιομηχανίες

Η ηλεκτροκίνηση τρέχει με γοργούς ρυθμούς και το μεγάλο στοίχημα των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η αύξηση της αυτονομίας. Σύμφωνα με τα πρώτα δεδομένα που επεξεργάζονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες, η αύξηση της αυτονομίας άνω των 1000 χιλιομέτρων είναι εφικτή. Με αυτόν τον τρόπο ένα αυτοκίνητο που κινείται σε αστικές διαδρομές εντός πόλης ίσως στο πρόσφατο μέλλον να χρειάζεται ανεφοδιασμό μετά από αρκετές ημέρες

Η SUBARU στον Κόσμο της Ηλεκτροκίνησης  με το SUV SOLTERRA

Η SUBARU στον Κόσμο της Ηλεκτροκίνησης με το SUV SOLTERRA

Μπαίνει και η SUBARU στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρεία ανακοίνωσε το νέο ηλεκτρικό SUV «SOLTERRA», το οποίο είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί το 2022. Το όχημα έχει στηριχθεί πάνω στην e-Subaru, την παγκόσμια πλατφόρμα που αναπτύχθηκε από κοινού από τη Subaru και την Toyota, επιτρέπει την αποτελεσματική διάθεση

Η Νέα Mercedes-Benz EQS έχει Αυτονομία έως 770 χλμ.

Η Νέα Mercedes-Benz EQS έχει Αυτονομία έως 770 χλμ.

Η Mercedes-Benz παρουσίασε την EQS το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές σεντάν της μάρκας. Είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στην αρθρωτή αρχιτεκτονική για ηλεκτρικά οχήματα πολυτελείας. Οι πρώτες εκδόσεις που θα λανσαριστούν είναι η EQS 450+ με 245 kW και η EQS 580 4MATIC με 385 kW. Τα στοιχεία κατανάλωσης σύμφωνα

AVAS με Μουσική  στο Ηλεκτρικό FIAT 500 για Προειδοποίηση Πεζών Λόγω Αθόρυβης Λειτουργίας

AVAS με Μουσική στο Ηλεκτρικό FIAT 500 για Προειδοποίηση Πεζών Λόγω Αθόρυβης Λειτουργίας

Είναι γνωστό ότι το σύστημα AVAS είναι υποχρεωτικό από τη νομοθεσία για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ουσιαστικά αποτελεί μια τεχνητή ηχητική προειδοποίηση προς τους πεζούς, ώστε να αντιληφθούν έγκαιρα την αθόρυβη κίνηση ενός οχήματος χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης. Οι περισσότεροι κατασκευαστές στη σύνθεση του AVAS επέλεξαν απλά τεχνητούς θορύβους,

Volkswagen:  Ξεκινά η Προπώληση του ID.4 σε 30 Ευρωπαϊκές Χώρες και στην Ελλάδα

Volkswagen: Ξεκινά η Προπώληση του ID.4 σε 30 Ευρωπαϊκές Χώρες και στην Ελλάδα

Το ID.4 σύντομα θα κυκλοφορήσει στους δρόμους του πλανήτη, ενώ σε λίγες εβδομάδες ξεκινούν οι προπωλήσεις σε περίπου 30 ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα. Από τις παραδόσεις που έχουν προγραμματιστεί για το 2021, περίπου το 65% θα διατεθεί στην Ευρώπη, ενώ οι υπόλοιπες στην Κίνα και τις ΗΠΑ. Μετά το ID.3, το ID.4 είναι το δεύτερο μοντέλο της Volkswagen

To Fiat 500 θα Συνδέεται με το Δίκτυο Παρέχοντας Ενέργεια από την Μπαταρία του, Έναντι Αμοιβής για τον Κάτοχο

To Fiat 500 θα Συνδέεται με το Δίκτυο Παρέχοντας Ενέργεια από την Μπαταρία του, Έναντι Αμοιβής για τον Κάτοχο

Μετά την ανάπτυξη του μεγαλύτερου δικτύου V2G (vehicle-to-grid) στον κόσμο στο εργοστάσιο της Fiat στο Mirafiori του Τορίνου, όπου μπορεί να φιλοξενήσει έως 700 ηλεκτρικά ή plug-in hybrid μοντέλα, τα αυτοκίνητα αυτά μπορούν να προσφέρουν τις μπαταρίες τους ώστε να αποτελούν κινούμενες «αποθήκες» ενέργειας. Πλέον η στάθμευση δεν θα αποτελεί απλά ανάγκη, αλλά και ευκαιρία για τους χρήστες,