Ο νέος κύκλος 5 εργαστηρίων του
ExportReady Master, ξεκινάει με το πρώτο εργαστήριο που θα έχει θέμα:
«Διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο και εταιρική ψηφιακή εικόνα»
και θα διεξαχθεί την
Τετάρτη, 18 Οκτωβρίου, στις 16:00, στον ΣΕΒ (Ξενοφώντος 5, Αθήνα).
Τα θέματα που θα αναλυθούν είναι:
Η εταιρική φήμη στο ψηφιακό περιβάλλον και η σημαντικότητά της για το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Ψηφιακή οικονομία και αναγνωσιμότητα εμπορικού σήματος: σημεία επαφής με το στοχευόμενο κοινό
- Διαδικτυακό
περιβάλλον, ψηφιακό αποτύπωμα και εμπιστοσύνη σε εταιρικά σήματα: Γιατί
είναι απαραίτητη η διαχείριση της εταιρικής φήμης στο διαδίκτυο
(ψηφιακό περιβάλλον)
- Ψηφιακή παρουσία, εμπειρία του Χρήστη & σημαντικά μέσα: δομώντας μια σωστή παρουσία
- Περιπτωσιολογική μελέτη
- Προσβολή της εταιρικής εικόνας:
word of mouth και τρόποι προστασίας και προάσπισής της σε πραγματικό και μεταγενέστερο χρόνο
Ηλεκτρονικό Εμπόριο: το μέλλον των εμπορικών συναλλαγών;
- Πώς να ξεκινήσετε
- Τι θα χρειαστείτε – Ποιες είναι οι ανάγκες σας
- Πως θα μετρήσετε σωστά τα αποτελέσματα
- Ψηφιακή αλλαγή (μετασχηματισμός, μετάλλαξη, μεταμόρφωση)
- Ψηφιακά εργαλεία
Μελέτες Περίπτωσης
- Πλατφόρμα
Ali Baba
- Επιτυχημένα Καταστήματα Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Οι εισηγητές των εργαστηρίων είναι οι:
-
Χρήστος Πασσάς: Head of SEO & Online Reputation Management, Baker’s Digital (V+O Group)
- Δημήτρης Θεοφάνους, Διευθυντής Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ψηφιακού
Marketing,
Quest
-
Πάρης Παναγιωτίδης, Global Service Partner, Alibaba & CEO Line Group
Δηλώστε συμμετοχή εδώ
Η πρώτη συμμετοχή για τα μέλη του ΣΕΒ είναι δωρεάν.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο
ir@
sev.
org
ή στο 211-5006171
Θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής από τον ΣΕΒ
Πλήρης λίστα των θεματικών εργαστηρίων για την περίοδο 2017-2018
- Διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο και εταιρική ψηφιακή εικόνα
-
Incoterms- Πληρωμές και Διασφαλίσεις
- Χρηματοδοτικά Εργαλεία Εξαγωγών
-
Στρατηγική Εξαγωγών
-
Διαπραγματεύσεις