Είσοδο στην αγορά μεταφοράς και διανομής υγραερίου (LPG) επιχειρεί η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταρεία Boston Carriers, οι μετοχές της οποίας διαπραγματεύονται στην Over the Counter (OTC) αγορά της Νέας Υόρκης.

Η Boston Carriers η οποία προς το παρόν ελέγχει μόλις ένα πλοίο, το «Nikiforos» (έτους ναυπήγησης 1996, 45.693 dwt, Ηandymax), ανακοίνωσε ότι συνήψε συμφωνία αποκλειστικότητας με την ιταλική εταιρεία Nuova, η οποία δραστηριοποιείται στην αποθήκευση υγραερίου και κατέχει το μεγαλύτερο τερματικό αποθήκευσης LPG στη βόρεια Ιταλία.

Η συμφωνία προβλέπει έξι μήνες προθεσμία και διαπραγματεύσεις για την απόκτηση της Nuova και όλων των στοιχείων του ενεργητικού και του παθητικού της, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, της εγκατάστασης αποθήκευσης στην Ιταλία καθώς και όλων των δραστηριοτήτων της, των αδειών χρήσης και των εμπορικών της σημάτων. Η προκαταρκτική εκτίμηση της Boston Carriers, για τα περιουσιακά στοιχεία της Nuova και του εξοπλισμού της, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η αποτίμηση της επιχείρησης, οι άδειες και τα εμπορικά σήματα είναι περίπου 21,6 εκατ. ευρώ (ή περίπου 26 εκατ. δολ.) και οι υποχρεώσεις της είναι περίπου 6,5 εκατ. ευρώ (ή περίπου 7,9 εκατ. δολ.). Ο τερματικός σταθμός αποθήκευσης της Nuova διανέμει κατά μέσο όρο από το 2000 περί τους 152.333 μετρικούς τόνους LPG σε ετήσια βάση. Με τις τιμές του υγραερίου στα τρέχοντα επίπεδα, η εταιρεία θα μπορούσε να αποκομίσει ετήσια έσοδα 85 εκατ. δολ.

Πρόκειται για ένα πρώτο βήμα της Boston και της Nuova στην προσπάθεια τους να διερευνήσουν συνέργειες και να προσδιορίσουν τις ευκαιρίες αγοράς πλοίων μεταφοράς LPG και εγκαταστάσεων αποθήκευσης και διανομής LPG στην Ιταλία. Ο κ. Αντώνιος Μπερτσός, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boston Carriers, δήλωσε ότι αυτή είναι η στιγμή για είσοδο στην αγορά μεταφοράς και διανομής υγραερίου, ενός προϊόντος με αυξανόμενη ζήτηση.

 

(«ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ»)