«Ευελπιστούμε ότι, τόσο τα υπάρχοντα προβλήματα, όσο και όποια τυχόν προκύψουν από τα νέα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο ναυτιλιακά καύσιμα, αυτά που θα παραχθούν κυρίως μέσω ανάμειξης (fuel blends), θα αντιμετωπιστούν κατάλληλα και αποτελεσματικά, στο πλαίσιο της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας του ΙΜΟ», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΕΕ, Θεόδωρος Βενιάμης.
Στο επόμενο χρονικό διάστημα, η συζήτηση αναμένεται να επικεντρωθεί στον ΙΜΟ στα ασταθή και μη ασφαλή καύσιμα με χαμηλότερα σημεία ανάφλεξης από το ελάχιστο απαιτούμενο.
«Επιτελώντας τον θεσμικό της ρόλο στο ακέραιο, η ΕΕΕ θα συνεχίσει να συνεισφέρει ουσιωδώς στοχεύοντας στην έγκαιρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων που αποτελούν πραγματική και τεράστια απειλή για τα πληρώματα και τις μηχανές των πλοίων και, κατά συνέπεια, για το θαλάσσιο περιβάλλον, ώστε να επιτευχθεί η ασφαλέστερη και ομαλότερη δυνατή μετάβαση στη χρήση νέων καυσίμων, χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο για όλη τη ναυτιλιακή βιομηχανία», επισήμανε ο κ. Βενιάμης.