Στόχος της εταιρείας είναι η δραστηριοποίηση της, πιθανότατα το 2020, με αυστριακά επιβατικά τρένα, τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε διεθνή δρομολόγια, όπως Αθήνα – Βιέννη.
Η κοινοπραξία περιμένει την ολοκλήρωση των έργων στο δίκτυο και την “ωρίμανση” της Rail Cargo Logistics Goldair, ώστε να προχωρήσει στο επόμενο βήμα που είναι η δραστηριοποίηση στις επιβατικές μεταφορές.
Η ανωτέρω εξέλιξη σηματοδοτεί την ένταση του ανταγωνισμού στις σιδηροδρομικές επιβατικές μεταφορές, τις οποίες μονοπωλεί η (ιταλική πλέον) ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πλην της γραμμής προς το αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”, η οποία εξυπηρετείται και από την ΣΤΑΣΥ.
(metaforespress.gr)