Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το ενεργειακό ειδησεογραφικό δίκτυο, Shana, ο κ. Zangeneh δήλωσε ότι τα εγκαίνια των τριών πρώτων φάσεων του διυλιστηρίου απέφεραν ένα "σημαντικό άλμα" της συνολικής ικανότητας παραγωγής βενζίνης στη χώρα, από τα 50 εκατ. λίτρα την ημέρα, το 2013.
«Σήμερα, αντίθετα από ό, τι συνέβαινε πριν από μία δεκαετία, όταν οι εισαγωγές βενζίνης θα μπορούσαν να υπόκεινται σε καθεστώς κυρώσεων, δεν είμαστε πλέον εισαγωγείς του προϊόντος και έχουμε τη δυνατότητα να καταστούμε καθαροί εξαγωγείς βενζίνης, με τις ΗΠΑ να μη μπορούν να παρέμβουν σε αυτή την εξέλιξη, καθ’ οιονδήποτε τρόπο», τόνισε ο Ιρανός υπουργός.
Ο κ. Zangeneh πρόσθεσε ότι το Ιράν θα μπορούσε να εξάγει βενζίνη, αλλά ότι δεν προέβη σε μια τέτοια ενέργεια προκειμένου να ενισχύσει τα εγχώρια αποθέματα καυσίμου.
Ο Ιρανός υπουργός είπε, επίσης, ότι η παραγωγή πετρελαίου τύπου Euro-4 πραγματοποίησε άλμα από τα 6 εκατ. λίτρα την ημέρα, το 2012 σε 44 εκατ. λίτρα, σήμερα, ενώ η ημερήσια παραγωγή πετρελαιοειδών Euro-4 και Euro-5, ανέρχεται πλέον, σε 76 εκατ. λίτρα ημερησίως.
Είπε επίσης ότι παραχωρήθηκαν αρχικές εγκρίσεις για τη διύλιση 2 εκατ. βαρελιών αργού πετρελαίου, σε ημερήσια βάση και πως για τη διάθεση βασικής πρώτης ύλης στον ιδιωτικό τομέα, προκειμένου για την κατασκευή νέων διυλιστηρίων συμπυκνωμάτων πετρελαίου και αερίου στη χώρα.