Σύμφωνα με τον κ. Βούρδα, η γραμμή έχει ήδη δοθεί σε κυκλοφορία και εκκρεμεί η ενεργοποίηση των συστημάτων τηλεδιοίκησης στις αρχές Απριλίου.
Στο ίδιο συνέδριο, ο γ.γ. του υπουργείου εξήγγειλε ότι ο ΟΣΕ και η ΓΑΙΑΟΣΕ θα δρομολογήσουν, άμεσα, την εκπόνηση μελέτης για την μεταφορά του εμπορευματικού κέντρου από την σημερινή θέση του σε άλλη τοποθεσία, έξω από το κέντρο της Λάρισας. Συγκεκριμένα, εξετάζεται η τοποθεσία «Κουλούρι», όπου υπάρχει διαθέσιμο ακίνητο έκτασης 300 στρεμμάτων, επιπλέον των 100 στρεμμάτων που ανήκουν στο δήμο.
Ο Κ. Βούρδας είπε, μεταξύ άλλων, στην ομιλία του:
"Με την συνολική αναβάθμιση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας – Λάρισας -Θεσσαλονίκης που επετεύχθη τα τελευταία χρόνια, βελτιώνεται ριζικά η ποιότητα εξυπηρέτησης της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας και των κατοίκων της.
Παράλληλα προωθούνται και τα δύο έργα που αφορούν στο εσωτερικό δίκτυο της Θεσσαλίας. Πρώτον, το έργο Ηλεκτροκίνησης-Σηματοδότησης της γραμμής Πλαιοφάρσαλο – Καλαμπάκα που προχωρά σε συμβασιοποίηση μόλις εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΠΕΠ Θεσσαλίας και δεύτερον, το έργο Ηλεκτροκίνησης-Σηματοδότησης της γραμμής Λάρισα – Βόλος, με παράλληλη αλλαγή διέλευσης από τη ΒΙΠΕ Βόλου και όχι τη Νέα Ιωνία, που προκηρύσσεται αμέσως μετά την έγκριση της Διαχειριστικής Αρχής του ΕΣΠΑ τις επόμενες μέρες."