Το πρόβλημα της μόλυνσης από το πλαστικό είναι πραγματικό. Μας επηρεάζει όλους. Στοχεύοντας στην ευαισθητοποίηση του κοινού, για να μειωθεί ο όγκος των πλαστικών που καταλήγουν στους ωκεανούς, το National Geographic σας προσκαλεί να πάρετε μέρος στο καλοκαιρινό διαγωνισμό «Planet or Plastic?». 

Επισκεφθείτε το www.planetorplastic-quiz-natgeo-greece.com, απαντήστε στις ερωτήσεις του quiz, ενημερωθείτε για τη χρήση και τις επιπτώσεις του πλαστικού στον πλανήτη μας και μειώστε το πλαστικό μιας χρήσης στη ζωή σας.

Το National Geographic και το National Geographic Society ενώνουν τις δυνάμεις τους για ένα κοινό όραμα που δεν είναι άλλο από το να μειωθεί σημαντικά η ποσότητα πλαστικού μιας χρήσης που καταλήγει στους ωκεανούς, μέσω της πρωτοβουλίας «Planet or Plastic?».

Απαντήστε στις ερωτήσεις του quiz, δηλώστε την υποστήριξη σας και γίνετε μέρος μιας παγκόσμιας κοινότητας που θα συνεργαστεί για να εμποδίσει την παλίρροια του πλαστικού μίας χρήσης που ρυπαίνει τους ωκεανούς. Για την ενίσχυση του σκοπού, 200 τυχεροί νικητές θα κερδίσουν το National Geographic «Planet or Plastic?» καλοκαιρινό kit, με αντικείμενα που θα βοηθήσουν να μειώσουμε δραστικά το πλαστικό μιας χρήσης στη ζωή μας! Επιλέγουμε τον πλανήτη!

Σχετικά με τη National Geographic Partners

H National Geographic Partners LLC (NGP) αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ National Geographic Society και Disney, με δέσμευση τη διανομή κορυφαίου παγκοσμίως περιεχομένου σχετικό με την επιστήμη, την περιπέτεια και την εξερεύνηση, μέσα από ένα ασυναγώνιστο portfolio μέσων. Η NGP συνδυάζει τα τηλεοπτικά κανάλια του National Geographic (National Geographic, National Geographic WILD, Nat Geo People, Nat Geo Mundo), με άλλα National Geographic media και υπηρεσίες προς τον καταναλωτή όπως το περιοδικό National Geographic, τα National Geographic Studios και τις σχετικές με αυτά digital και social media πλατφόρμες, βιβλία, χάρτες, μέσα για παιδιά, καθώς και δραστηριότητες όπως ταξίδια, παγκόσμιες εμπειρίες και εκδηλώσεις, πωλήσεις αρχείου και επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Η προώθηση της γνώσης και κατανόηση του κόσμου, αποτελούν σκοπό του National Geographic εδώ και 131 χρόνια. Σήμερα δεσμεύεται να εμβαθύνει περισσότερο, να ωθήσει τα όρια, ταξιδεύοντας ακόμα πιο μακριά για τον καταναλωτή, ταυτόχρονα φτάνοντας σε εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, σε 172 χώρες και 43 γλώσσες. Η NGP επιστρέφει μέρος των εσόδων της, στο μη-κερδοσκοπικό οργανισμό National Geographic Society, για να χρηματοδοτήσει την έρευνα και το έργο στους τομείς της επιστήμης, εξερεύνησης, διατήρησης και εκπαίδευσης. Περισσότερες πληροφορίες στα www.natgeotv.com/gr