Όπως αναφέρει το Reuters, τα κέρδη του β΄ τριμήνου υποχώρησαν κατά 20%, λόγω των συναλλαγματικών διαφόρων νομισμάτων και το αυξανόμενο κόστος κατασκευής ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων για να βοηθήσουν την αυτοκινητοβιομηχανία να εναρμονιστεί με τα αυστηρότερα όρια εκπομπών.
Η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν σε 2,2 δισ. ευρώ το β΄ τρίμηνο. Η αυστηρότερη νομοθεσία της ΕΕ για τις εκπομπές CΟ2 αρχίζει να ισχύει την επόμενη χρονιά και αναγκάζει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν για την κατασκευή οχημάτων με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Η εταιρεία με έδρα το Μόναχο ανακοίνωσε, επίσης, ότι το λειτουργικό περιθώριο στο τμήμα της αυτοκινητοβιομηχανίας μειώθηκε στο 6,5% από 8,6% το προηγούμενο έτος, παρά την αύξηση κατά 1,5% των πωλήσεων οχημάτων κατά την ίδια περίοδο.