Από την 1η Οκτωβρίου, ημερομηνία έναρξης του νέου τρόπου διακανονισμού στη ΔΕΗ, έως την 25η Οκτωβρίου, περισσότεροι από 37.200 πελάτες έχουν ρυθμίσει τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους προς την Εταιρεία. Πάνω από το 50% των διακανονισμών αφορά σε οφειλές έως 1.000 ευρώ.

 

Το συνολικό ποσό, που διακανονίστηκε υπερβαίνει τα 55.000.000 ευρώ.

Στο σύνολο των ρυθμίσεων, περισσότερες από 12.000 έγιναν τηλεφωνικά με την απλοποιημένη διαδικασία στο 11770 και αφορούν στο διάστημα 8/10/2019-25/10/2019.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από την πρώτη ημέρα έναρξης του νέου τρόπου διακανονισμού χρεών και μέσω τηλεφώνου, χωρίς την παρουσία του οφειλέτη στα γραφεία της εταιρείας, οι κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο 11770 τετραπλασιάστηκαν.

Υπενθυμίζεται ότι το νέο πρόγραμμα διακανονισμών προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής, ως εξής:

·  Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 5 μηνιαίες δόσεις.

·  Από 500 ως 1000 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 8 μηνιαίες δόσεις.

·  Από 1000 ως 2000 ευρώ, προκαταβολή 15 % και 12 μηνιαίες δόσεις.

·  Από 2000 ως 3000 ευρώ, προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις.

·  Από 3000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30 % και 24 μηνιαίες δόσεις.

Η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης. Ο πελάτης χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.

Τέλος απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατήρηση της ρύθμισης είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των δόσεων και των νέων λογαριασμών που θα εκδοθούν στη συνέχεια.