Το εν λόγω σύστημα αποτελεί μία από τις τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας που εισάγουν αέρια στον πυθμένα του πλοίου, με σκοπό να δημιουργείται ένα συνεχές στρώμα αέρα ανάμεσα στα ύφαλα του πλοίου και το θαλασσινό νερό, βελτιώνοντας έτσι την αποδοτικότητα του καυσίμου μέσω της μείωσης της αντίστασης τριβής κατά την πορεία του πλοίου.
Το σύστημα αυτό δύναται να επιφέρει εξοικονόμηση καυσίμου της τάξης του 5%, σε σχέση με τα παλαιότερα ομοειδή πλοία, πράγμα που σημαίνει πως με μέση διάρκεια ζωής ενός πλοίου τα 20 χρόνια, η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να μειώσει το κόστος καυσίμων κατά περίπου ενάμιση έτος.
Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή είναι η πρώτη φορά που εφαρμόστηκε η εν λόγω τεχνολογία σε νεότευκτο πλοίο μεταφοράς LNG, ενώ προηγούμενα είχε εφαρμοστεί μόνο σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Το πλοίο είναι, ακόμη, εξοπλισμένο και με ένα ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου που επιτρέπει την παρακολούθηση και την αποτελεσματική διαχείριση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, διατηρώντας, έτσι, την αποδοτικότητα του καυσίμου σε οιεσδήποτε συνθήκες πλοήγησης.