Την κυκλοφορία 47 επιπλέον οχημάτων μέσα σε περίπου μια εβδομάδα ανακοίνωσε ο ΟΑΣΘ

Βότσαλα στην άμμο της ταλαιπωρίας για το επιβατικό κοινό από τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ... Με πανηγυρικό τόνο ο κ. Σκόδρας ανακοίνωσε χθες την προσθήκη άλλων 47 παλαιών-«νέων» λεωφορείων τις επόμενες μέρες στον αποδεκατισμένο και σαραβαλιασμένο στόλο του οργανισμού.

Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ του ΟΑΣΘ και της αναδόχου εταιρείας για τη μίσθωση των 180 μεταχειρισμένων λεωφορείων, ανακοίνωσε πως «τα 22 έχουν ήδη παραδοθεί και βρίσκονται ήδη στα αμαξοστάσια». Σύμφωνα με τον ίδιο, αφού ταξινομηθούν και πάρουν πινακίδες κυκλοφορίας θα βγουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, όπου σήμερα, αν είσαι τυχερός, μπορεί να συναντήσεις και κάποιο λεωφορείο να κινείται χωρίς κάποιο πρόβλημα...

Ο προγραμματισμός του οργανισμού προβλέπει, πάντα κατά τα ανακοινωθέντα, την παράδοση άλλων 20 μεταχειρισμένων «νέων» οχημάτων κι έτσι μαζί με τα πρώτα λεωφορεία από τη Λιψία που «δώρισε» ο Δήμος Θεσσαλονίκης, σε περίπου μια εβδομάδα θα έχουν προστεθεί στον «στόλο» συνολικά 47.

«Το 70% του στόλου θα είναι οχήματα τεχνολογίας Euro5, κάτι που σημαίνει ότι θα βελτιωθούν και οι περιβαλλοντικές συνθήκες στην πόλη», είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ όταν ρωτήθηκε σχετικά με την προμήθεια των μεταχειρισμένων οχημάτων... Διαβεβαίωσε, πάντως, πως «τον Δεκέμβριο θα έχουμε πάνω από 550 λεωφορεία».

Τα παλαιά-«νέα» οχήματα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό του οργανισμού, θα μπουν κυρίως στις δρομολογιακές γραμμές του κεντρικού άξονα της πόλης, που σημαίνει ότι οι περιφερειακοί δήμοι και πολλές συνοικίες θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα.

Μύλος στο σωματείο του ΟΑΣΘ

Στο μεταξύ, τα πάνω κάτω έφερε χθες μια ψηφοφορία που έγινε για την εκπροσώπηση των εργαζομένων του ΟΑΣΘ –ένα πανίσχυρο άλλοτε σωματείο– στο Διοικητικό Συμβούλιο του οργανισμού.

Η (επί δεκαετίες) κραταιά συνδικαλιστική παράταξη «Ενότητα» βρέθηκε στην κάλπη με τις μισές ψήφους από εκείνες που είχε πάρει στις εκλογές και είχε αναδειχθεί πρώτη. Το... «σπάσιμο» φέρεται να προήλθε από την εμφάνιση της παράταξης ΟΔΕΟ, που συγκροτήθηκε από εργαζόμενους, οι οποίοι συγχρόνως είχαν και την ιδιότητα μετόχων του ΟΑΣΘ, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει.

Στην κάλπη έφτασαν έξι συνδικαλιστικές παρατάξεις κι ένας ανεξάρτητος υποψήφιος. Καθώς υπήρξε μεγάλη διάχυση των ψήφων και κανείς δεν συγκέντρωσε το απαιτούμενο 50% για να εκλεγεί, οι διαδικασίες θα επαναληφθούν μεταξύ των δύο πρώτων τις επόμενες ημέρες, δηλαδή μεταξύ της άλλοτε πανίσχυρης «Ενότητας» και της παράταξης των εργαζομένων-μετόχων.

(από efsyn.gr)