Τον Τέταρτο Μεγαλύτερο Όμιλο της Παγκόσμιας Αυτοκινητοβιομηχανίας Συνέστησαν οι Peugeot και Fiat Chrysler

Τον Τέταρτο Μεγαλύτερο Όμιλο της Παγκόσμιας Αυτοκινητοβιομηχανίας Συνέστησαν οι Peugeot και Fiat Chrysler
energia.gr
Δευ, 4 Ιανουαρίου 2021 - 19:25

Τον τέταρτο όμιλο στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως, με την ονομασία Stellantis, σχηματίζουν, πλέον, οι Peugeot-Citroen (PSA) και Fiat Chrysler, μετά και τη σημερινή έγκριση της συγχώνευσής τους από τους μετόχους των δύο εταιρειών, με ποσοστό άνω του 99,8%

Όπως αναφέρει η efsyn.gr, η συμφωνία στήριξαν αρχικά κορυφαίοι επενδυτές με διπλό δικαίωμα ψήφου, συμπεριλαμβανομένης της οικογένειας Peugeot, της κινεζικής Dongfeng και του γαλλικού κράτους. Όλοι οι άλλοι μέτοχοι της PSA υποστήριξαν τη συμφωνία σε μια δεύτερη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά με ποσοστό έγκρισης 99,85% μεταξύ των ψηφισάντων. 

«Είμαστε έτοιμοι για αυτήν τη συγχώνευση», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της PSA Κάρλος Ταβάρες, προσθέτοντας ότι η συμφωνία είχε πλέον περάσει όλες τις εξετάσεις των ρυθμιστικών αρχών.

Ο Ταβάρες, ο οποίος θα αναλάβει το «τιμόνι» του συγχωνευμένου ομίλου, θα πρέπει να αναζωογονήσει τα κεφάλαια της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα, να εξορθολογίσει μια εκτεταμένη παγκόσμια αυτοκρατορία και να αντιμετωπίσει την τεράστια πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα, καθώς και να επικεντρωθεί στη δημιουργία πιο «πράσινων» αυτοκινήτων όπως οι αντίπαλοι της.

Η PSA έχει θέσει ως στόχο να διαθέτει ηλεκτροκινητήρες ή υβριδικούς κινητήρες σε ολόκληρη τη γκάμα μοντέλων έως το 2025, ενώ η Fiat Chrysler έχει δεσμευτεί να ηλεκτροδοτήσει 30 από τα μοντέλα της έως το 2022.

«Ζούμε σε μια βαθιά εποχή αλλαγών στον κλάδο μας», δήλωσε ο Τζον Έλκαν, ο πρόεδρος της Fiat Chrysler, στην αντίστοιχη τηλεδιάσκεψη. «Πιστεύουμε ότι η επόμενη δεκαετία θα επαναπροσδιορίσει την αυτοκίνηση όπως τη γνωρίζουμε. Εμείς και οι ι συνεργάτες μας στον όμιλο PSA σκοπεύουμε να διαδραματίσουμε ηγετικό ρόλο στην οικοδόμηση αυτού του μέλλοντος. Αυτή είναι η πρόθεση που μας ένωσε».

Η Stellantis θα έχει 14 μάρκες, από τη Fiat της FCA, τη Maserati και τη Jeep, τη Dodge και τη Ram μέχρι την Peugeot, τη Citroen, την Opel και τη DS της PSA. Η PSA παραδοσιακά επικεντρώνεται περισσότερο στην Ευρώπη.

Η νέα εταιρεία θα έχει την ικανότητα να παράγει 8,7 εκατομμύρια αυτοκίνητα ετησίως, πίσω από τις Volkswagen, Toyota και Renault-Nissan, και να δημιουργεί 5 δισεκατομμύρια ευρώ σε ετήσιες συνεργίες.

Ο Κάλος Ταβάρες δικαιολόγησε το εγχείρημα αναφερόμενος στην ανάγκη να υπάρξει διαμοιρασμός του κόστους της ενεργειακής μετάβασης και να αποκτηθεί μια πιο ισορροπημένη παγκόσμια θέση με πρόσβαση στις αμερικανικές αγορές.