Η Volkswagen, κατέγραψε πτώση 15,2% και πούλησε 9,305 εκατομμύρια οχήματα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα, λόγω της πανδημίας. Τα lockdowns, το κλείσιμο των εργοστασίων, οι καθυστερήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, η απαγόρευση επισκέψεων των καταναλωτών στις εκθέσεις αυτοκινήτων και άλλες αρνητικές παρενέργειες από την πανδημία μείωσαν τον όγκο των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων, αναφέρει το Reuters.
Η Toyota, ωστόσο, αντιμετώπισε την πανδημία καλύτερα εν μέρει επειδή η εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, και η ασιατική περιοχή γενικά, έχουν επηρεαστεί λιγότερο από την πανδημία σε σχέση με την Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
«Η εστίασή μας δεν είναι στο ποια θέση θα είναι η κατάταξή μας, αλλά στην εξυπηρέτηση των πελατών μας», δήλωσε εκπρόσωπος της Toyota.
Καθώς η ζήτηση για αυτοκίνητα ανακάμπτει, ιδιαίτερα στην Κίνα, η Toyota, η Volkswagen και άλλοι κατασκευαστές προσπαθούν να αξιοποιήσουν την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Toyota είπε ότι ο όγκος των ηλεκτρικών οχημάτων που πούλησε πέρσι κατέλαβε το 23% των συνολικών πωλήσεων, ενώ το 2019 ήταν 20%. Η Toyota και η Lexus, είναι οι πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, που έχουν την πληρέστερη γκάμα υβριδικών αυτοκινήτων. ΑΠΕ-ΜΠΕ