για πρώτη φορά τον Οκτώβριο, περιλαμβάνουν εθελοντικούς και ακούσιους διαχωρισμούς, ανέφερε η εταιρεία.
Η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια «απέχει πολύ από τα επίπεδα πριν από την πανδημία», δήλωσε η Philippine Air, προσθέτοντας ότι λειτουργεί λιγότερο από το 30% των εβδομαδιαίων πτήσεων πριν από την πανδημία. Πριν από τις περικοπές θέσεων εργασίας, η αεροπορική εταιρεία εφάρμοζε νέες παραμέτρους και ευέλικτες ρυθμίσεις εργασίας. Από τον Μάρτιο, έχει αναστείλει τις κεφαλαιουχικές δαπάνες, τους μειωμένους μισθούς, τις αναβαλλόμενες μισθώσεις και τις περικοπές.
Η Parent PAL Holdings Inc. σημείωσε καθαρή ζημιά τρίτου τριμήνου ύψους 7,72 δισεκατομμυρίων P $ (164,8 εκατομμύρια $), αυξάνοντας την απώλεια εννέα μηνών σε 28,85 δισεκατομμύρια P.