Όπως τονίζεται, τα πακέτα υποστήριξης που εισήγαγαν οι κυβερνήσεις για να αυξήσουν τη ζήτηση, μετά τον άνευ προηγουμένου αντίκτυπο του COVID στις πωλήσεις αυτοκινήτων, τόνωσαν τις πωλήσεις των οχημάτων εναλλακτικής ισχύος, κυρίως, αυξάνοντας τη ζήτηση για αυτοκίνητα χαμηλών και μηδενικών εκπομπών.
Συνολικά, το 2020, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα αποτελούσαν το 11,9% των συνολικών πωλήσεων επιβατικών σε ολόκληρη την ΕΕ, έναντι ποσοστού 5,7% το 2019.
Τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευσαν το 10,5% όλων των νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ, σε σύγκριση με ένα μερίδιο αγοράς 3% το προηγούμενο έτος.
Παρά τη συνολική πτώση των 3 εκατομμυρίων μονάδων στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, τα πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα οχήματα κυριάρχησαν στις πωλήσεις στην ΕΕ όσον αφορά το μερίδιο αγοράς (75,5%) το 2020.
(www.metaforespress.gr)