Οι Mπαταρίες των Nissan Leaf Kαταλήγουν σε Ρομπότ που Βοηθούν στην Κατασκευή Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων Leaf!

Οι Mπαταρίες των Nissan Leaf Kαταλήγουν σε Ρομπότ που Βοηθούν στην Κατασκευή Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων Leaf!
energia.gr
Δευ, 15 Μαρτίου 2021 - 13:46

Η Nissan χρησιμοποιεί τώρα παλιές μπαταρίες που χρησιμοποιήθηκαν στα οχήματα Leaf, σε μερικά από τα ρομπότ που βοηθούν στην κατασκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Leaf. Για όσους θέλουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι μια λύση για τη μείωση των εκπομπών από τον τομέα των μεταφορών, το τέλος της διάρκειας ζωής μιας μπαταρίας είναι πραγματικά σημαντικό.

Οι εταιρείες αναζητούν πολλές διαφορετικές λύσεις, από την ανακύκλωση έως τη δεύτερη χρήση. Η Nissan εξετάζει πολλές διαφορετικές εφαρμογές για την τελευταία.

Έχουμε δει την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να χρησιμοποιεί παλιές μπαταρίες από τα Leaf για συστήματα αποθήκευσης ενέργειας για τροφοδοσία σταδίων, στους φωτεινούς σηματοδότες και άλλα.

Τώρα η Nissan μπορεί να έχει βρει ακόμα την πιο άμεση χρήση των παλιών μπαταριών Leaf.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι χρησιμοποιεί τώρα παλιές μονάδες μπαταρίας Leaf σε αυτοματοποιημένα οχήματα οδήγησης (AGV), τα οποία είναι ρομπότ που παραδίδουν ανταλλακτικά σε εργαζόμενους σε ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων.

Η Nissan χρησιμοποιούσε ήδη μονάδες μπαταρίας Leaf για τα οχήματα, αλλά τώρα έχει αλλάξει σε μεταχειρισμένες μονάδες:

Η πρώτη γενιά LEAF ήταν εξοπλισμένη με μπαταρία 24 κιλοβατώρων. Αυτά τα πακέτα ιόντων λιθίου κατασκευάστηκαν συνδυάζοντας 48 μονάδες. Πριν από περίπου οκτώ χρόνια, οι μηχανικοί της Nissan βρήκαν έναν τρόπο να πάρουν τρεις από αυτές τις ενότητες, να τις επανασυσκευάσουν και να τις τοποθετήσουν σε ένα AGV. Πέρυσι, πήγαν αυτήν την ιδέα σε νέο επίπεδο χρησιμοποιώντας επαναχρησιμοποιούμενες μονάδες μπαταρίας, αντί για νέες, για να τροφοδοτήσουν τα AGV.

Τα οφέλη από τη χρήση των μπαταριών στα ρομπότ είναι ξεκάθαρα:

Τα οχήματα AGV με μπαταρίες ιόντων λιθίου, νέες ή επανατοποθετημένες, φορτίζονται γρηγορότερα. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι δεν χρειάζεται πλέον να βγάλουν τις μπαταρίες για να τις συνδέσουν. Οι AGV σταματούν απλά στιγμιαία στο σταθμό φόρτισης κατά μήκος της διαδρομής τους και αυξάνονται σταδιακά σε κάθε διέλευση. Αυτός ο αυτοματισμός εξοικονομεί πολύ χρόνο.

Διαρκούν επίσης πολύ περισσότερο από τις προηγούμενες μπαταρίες μολύβδου-οξέος που χρησιμοποιούνται στα περισσότερα AGV σήμερα.

Η Nissan αντικατέστησε αυτές τις μπαταρίες κάθε ένα έως δύο χρόνια και τώρα ακόμη και οι επανατοποθετημένες μπαταρίες Leaf, οι οποίες και πάλι είχαν ήδη χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα, αναμένεται να διαρκέσουν «επτά έως οκτώ χρόνια».