"Εάν δεν δούμε επιταχυνόμενη και μόνιμη άρση των περιορισμών, αναμένουμε καθαρές ζημιές για τη χρήση 2022”, τόνισε ο Varadi.
Παρά την αβεβαιότητα, η Wizz και οι εταιρείες χαμηλού κόστους όπως η Ryanair έχουν χρησιμοποιήσει την κρίση για να προσθέσουν νέα δρομολόγια καθώς αποσύρονται οι παραδοσιακές αεροπορικές ανταγωνιστικές.
Η ουγγρική αεροπορική εταιρεία έχει τώρα 43 βάσεις που λειτουργούν ή ανακοινώθηκαν, σε σχέση με τις 25 προ πανδημίας.
Η ουγγρική αεροπορική εταιρεία έχει επίσης αξιοποιήσει μια ισχυρή ταμειακή θέση για να συνεχίσει να αποκτά νέα, πιο αποτελεσματικά αεροσκάφη, τα οποία θα ενισχύσουν το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα σε μια ανάκαμψη,.
Ο στόλος της αυξήθηκε κατά 16 αεροσκάφη στα 137 αεροσκάφη στο τέλος του έτους.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα λειτουργεί στο 30% περίπου της χωρητικότητας της προ κρίσης στο α΄ τρίμηνο, και θα επιστρέψει σε πλήρη λειτουργία μόλις στη χρήση 2022-2023.
Οι υποκείμενες ετήσιες ζημιές διαμορφώθηκαν στα 482 εκατ. ευρώ, και τα έσοδα μειώθηκαν 73% στα 739 εκατ. ευρώ.
capital.gr