από μία κουλτούρα απαγορεύσεων και περιορισμών ή ενθαρρύνεται από την καινοτομία και την ανταγωνιστικότητα;».
«Ο μετασχηματισμός του τομέα της κινητικότητας συμβαίνει εδώ και τώρα», δήλωσε ο κ. Zipse. «Η αυτοκινητοβιομηχανία θα συμβάλει πλήρως στον στόχο μίας Ευρώπης ουδέτερου άνθρακα το 2050, σε μία τεχνολογικά ουδέτερη και ολιστική προσέγγιση», ανέφερε και πρόσθεσε: «Και υπό τις σωστές συνθήκες, είμαστε ανοιχτοί σε ακόμη υψηλότερους στόχους μείωσης CO2 το 2030».
Αυτό, όμως, εξαρτάται από την ύπαρξη αρκετών σημείων φόρτισης και σταθμών υδρογόνου σε όλη την ΕΕ. Η ACEA καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αδράξει την ευκαιρία της επικείμενης οδηγίας για την υποδομή εναλλακτικών καυσίμων να επιφέρει επιτέλους δεσμευτικούς στόχους για την υποδομή σε όλα τα κράτη-μέλη.
«Χωρίς αυτούς τους στόχους θα αντιμετωπίσουμε ένα εμπόδιο για την ηλεκτρονική κινητικότητα και ο μετασχηματισμός μας θα χάσει την ορμή του», προειδοποίησε ο κ. Zipse.
Επιπλέον, ο πρόεδρος της ACEA σημείωσε ότι στον δρόμο προς το μηδέν, κάθε διαθέσιμη τεχνολογία πρέπει να διαδραματίσει τον ρόλο της. Η βιομηχανία πρέπει να χρησιμοποιήσει όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες μετάδοσης για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα του στόλου των οχημάτων.
«Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι αυτός ο μετασχηματισμός δεν περιορίζει την κινητικότητά μας. Είτε πρόκειται για την οικονομία, για τις προσωπικές μας σχέσεις, για την κοινωνική συνοχή και τη συμμετοχή, το επίπεδο κινητικότητας είναι ένας σαφής δείκτης προόδου», τόνισε ο κ. Zipse.