Καραγιάννης: «Ο Σιδηρόδρομος θα Μας Οδηγήσει στη Νέα Εποχή - Αλλάζει η Εικόνα της Αθήνας με τη Γραμμή 4 - Απέραντο Εργοτάξιο ως το 2023 η Κρήτη»

Καραγιάννης: «Ο Σιδηρόδρομος θα Μας Οδηγήσει στη Νέα Εποχή - Αλλάζει η Εικόνα της Αθήνας με τη Γραμμή 4 - Απέραντο Εργοτάξιο ως το 2023 η Κρήτη»
energia.gr
Τετ, 22 Σεπτεμβρίου 2021 - 17:53

"Η Κρήτη, από την ανατολική έως τη δυτική της πλευρά, από το 2022 έως το 2023, θα γίνει ένα απέραντο εργοτάξιο" δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στον ραδιόφωνο Παραπολιτικά FM

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και σε όλα τα άλλα μεγάλα κατασκευαστικά έργα που είναι σε εξέλιξη ή σχεδιάζονται στην Ελλάδα, επισημαίνοντας ιδιαίτερα τη μεγάλη επένδυση στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, ύψους 3,5 δισ. που θα αρχίσει να υλοποιείται το επόμενο διάστημα. Μάλιστα, όπως τόνισε, ο "σιδηρόδρομος είναι αυτός που θα οδηγήσει στη νέα εποχή".

Ο υφυπουργός επίσης, έκανε λόγο για το Μετρό στον Πειραιά, για το Τραμ που θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο και τη Γραμμή 4, η οποία θα αλλάξει όλη την κυκλοφοριακή εικόνα της Αθήνας.
 
"Έχουμε ένα φιλόδοξο, εντελώς ρεαλιστικό, κατασκευαστικό πρόγραμμα που υλοποιούμε. Με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, δουλεύουμε συστηματικά, μεθοδικά, λέμε πολύ λίγα και κάνουμε πολλά περισσότερα", ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης.

Στο ερώτημα για τις κινήσεις που σχεδιάζονται για την αναβάθμιση και κατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι πολύ σύντομα θα μπουν στις "ράγες" έργα ύψους 3,5 δισ. ευρώ. Όπως είπε ο υφυπουργός Υποδομών, θα συνδεθεί το τρένο με το λιμάνι της Πάτρας. Ολοκληρώνεται αυτή τη στιγμή η γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, που θα μειώσει τον χρόνο κάτω από τις 3,5 ώρες. Παράλληλα, στην Αττική προχωράει η σιδηροδρομική σύνδεση τόσο στο λιμάνι του Λαυρίου όσο και της Ραφήνας, ενώ στη Βόρεια Ελλάδα θα συνδέονται με τη σιδηροδρομική Εγνατία τα τρία λιμάνια, της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας και της Θεσσαλονίκης.

Όπως είπε, το πρόβλημα που είχαν τα σιδηροδρομικά έργα ήταν ότι τα τμηματοποιούσαν. "Εμείς αποφασίσαμε να τα προκηρύξουμε όλα μαζί και ουσιαστικά να είναι έργα "turn key", δηλαδή με το κλειδί στο χέρι, ώστε να μην υπάρχουν αλληλεπικαλύψεις και να μην πληρώνει το ελληνικό Δημόσιο αποζημιώσεις".

"Το Μετρό φτάνει στον Πειραιά το καλοκαίρι του 2022 -Ξεκινάει το Τραμ"

Ο κ. Καραγιάννης μίλησε και για το Μετρό στον Πειραιά και όπως τόνισε, οι συρμοί θα φτάσουν στην πόλη το καλοκαίρι του 2022. "Έχουμε παραδώσει τους τρεις σταθμούς και απομένουν άλλοι τρεις, ώστε η διαδρομή Πειραιάς-Αεροδρόμιο να γίνεται σε 50'. Ό, τι λέμε το πραγματοποιούμε", είπε. Μάλιστα, ανέφερε ότι παράλληλα θα αρχίσουν οι δοκιμαστικές διαδρομές του Τραμ, ώστε άμεσα να τεθεί σε πλήρη λειτουργία.

Μετρό 4: Η Αθήνα αλλάζει

Τέλος, ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στη Γραμμή 4 του Μετρό, τονίζοντας ότι είναι το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο, που θα αλλάξει τις κυκλοφοριακές συνήθειες των Αθηναίων.

"Θα εξυπηρετούνται καθημερινά περισσότεροι από 340.000 πολίτες, θα μειωθεί η κίνηση των οχημάτων κατά 50-60 χιλιάδες, θα δημιουργηθούν έως 10.000 νέες θέσεις εργασίας και τελικά, θα αλλάξει η εικόνα της Αθήνας".