Περίπου το 70% των ηλεκτρικών οχημάτων που πωλήθηκαν μέχρι στιγμής ήταν υβριδικά. Η εταιρεία μάλιστα πιστεύει ότι τα υβριδικά μοντέλα θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο, ιδίως για τους πελάτες που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε φορτιστές.
Η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει τουλάχιστον το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων να είναι πλήρως ηλεκτρικά έως το 2030, αλλά έχει επανειλημμένα επαναλάβει ότι η έλλειψη σημείων φόρτισης αποτελεί το σημαντικότερο πρόβλημα.