Αυξημένη κερδοφορία παρουσιάζει στο εννεάμηνο του έτους η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο Dynagas LNG Partners, συμφερόντων Γιώργου Προκοπίου

Η εταιρεία, που διαχειρίζεται έναν στόλο έξι πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, συνολικής μεταφορικής ικανότητας περίπου 914.000 κυβικών μέτρων, παρουσίασε καθαρά κέρδη 42,3 εκατ. δολ. το εννεάμηνο του 2022 που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, έναντι 36,3 εκατ. δολ. το ίδιο χρονικό διάστημα του 2021.

Ο CEO της εταιρείας Tony Lauritzen εξέφρασε την αισιοδοξία του για τις προοπτικές της ναυτιλίας υγροποιημένου φυσικού αερίου μακροπρόθεσμα, αναφέροντας ότι η εταιρεία για δέκατο συνεχόμενο τρίμηνο είχε ναυλωμένα όλα τα πλοία της με διεθνείς παραγωγούς φυσικού αερίου με μέση εναπομένουσα διάρκεια σύμβασης τα 6,2 έτη. Ανέφερε ότι το πρώτο πλοίο της εταιρείας από τα συνολικά έξι που θα εξέλθει ναύλωσης θα είναι το Arctic Aurora το τρίτο τρίμηνο του 2023 και το επόμενο θα είναι το Clean Energy το πρώτο τρίμηνο του 2026. Όπως τόνισε, οι πωλητές και αγοραστές LNG υλοποιούν ξανά σε μεγάλο βαθμό μακροπρόθεσμες συμφωνίες αγοραπωλησιών, στοιχείο ενδεικτικό των προοπτικών για μακροχρόνια ζήτηση στην αγορά.

Αποτελέσματα

Σημαντική κερδοφορία παρουσίασε η εταιρεία το φετινό εννεάμηνο. Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 42,3 εκατ. δολ. το εννεάμηνο του 2022 έναντι 36,3 εκατ. δολ. την ίδια περίοδο του 2021. Αντίθετα μείωση κατά 5,39% παρουσίασαν τα έσοδα, τα οποία ανήλθαν σε 96,5 εκατ. δολ. από 102 εκατ. δολ. που ήταν το ίδιο διάστημα του 2021.

Το προσαρμοσμένο EBITDA για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022 ανήλθε σε 65,8 εκατ. δολ. έναντι 72,3 εκατ. δολ. την ίδια χρονική περίοδο του 2021.

Τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022 ήταν στα 7,4 εκατ. δολ. έναντι 11,3 εκατ. δολ. για την αντίστοιχη περίοδο του 2021, το οποίο αντιπροσωπεύει μείωση κατά 3,9 εκατ. δολ. ή 35%. Η μείωση οφείλεται κυρίως στην πτώση των εσόδων από τα ταξίδια και στην αύξηση των δαπανών για δεξαμενισμούς και ειδικές επιθεωρήσεις πλοίων.

Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για το ίδιο τρίμηνο ήταν 4,5 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με 11,6 εκατ. δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2021, το οποίο αντιπροσωπεύει καθαρή μείωση κατά 7,1 εκατ. δολάρια ή 61%. Η μείωση αυτή αποδίδεται κυρίως στην υποχώρηση των εσόδων των πλοίων, καθώς και στην αύξηση των τόκων και των χρηματοοικονομικών εξόδων σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Τα μέσα ημερήσια ναύλα των πλοίων ανήλθαν σε 61.560 δολάρια περίπου, έναντι 62.800 δολάρια που ήταν την ίδια περίοδο του 2021.

(από την εφημερίδα "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ")