Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η εταιρεία διαπραγματεύεται τη μετατροπή των παραγγελιών για δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 2.782 teu για τα οποία έχουν υπογραφεί τα συμβόλαια σε δεξαμενόπλοια suexmax, επικαλούμενη πολυάριθμες αναφορές.
Η εταιρεία Tsakos Shipping and Trading έχει οκτώ πλοία εμπορευματοκιβωτίων 2.782 teu υπό κατασκευή στο Hyundai Mipo Dockyard στη Νότια Κορέα και εάν ο Έλληνας ιδιοκτήτης καταφέρει να διαπραγματευτεί μια αλλαγή συμβολαίου, τα suezmaxe θα πρέπει να κατασκευαστούν σε μεγαλύτερα ναυπηγεία της Hyundai Mipo, όπως η Hyundai Samho ή η Hyundai Heavy Industries.
Ο Peter Sand, επικεφαλής αναλυτής στην πλατφόρμα ναύλων Xeneta, ανέφερε ότι αναμένει ότι το 25% του προγραμματισμένου βιβλίου παραγγελιών θα αναβληθεί, ενώ δεν αναμένεται να ακυρωθεί περισσότερο από το 10%.
"Οι ιδιοκτήτες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχουν ανησυχήσει για το τεράστιο βιβλίο παραγγελιών πλοίων της βιομηχανίας, το οποίο θα δει παραδόσεις ρεκόρ το 2023 και το 2024", σημείωσε η Alphaliner στην πιο πρόσφατη εβδομαδιαία έκθεσή της, προσθέτοντας: "Η αγορά μπορεί να δυσκολευτεί να απορροφήσει όλη αυτή τη νέα χωρητικότητα και όλο και περισσότεροι μεταφορείς και ιδιοκτήτες στράφηκαν στα ναυπηγεία για να ρωτήσουν σχετικά με αναβολές, ακυρώσεις ή μετατροπές σε άλλους τύπους πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων".
Η Alphaliner πρότεινε ότι η μικρότερη χωρητικότητα κιβωτίων θα μπορούσε να καθυστερήσει ιδιαίτερα αυτή την τάση, καθώς ίσως αντιμετωπιστεί έτσι η "αυξανόμενη πίεση" από τις νέες κατασκευές πλοίων.
*Από capital.gr