Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν εν μέρει για την κατασκευή ενός εργοστασίου μπαταριών στη βόρεια Γαλλία, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της Tiamat, Herve Beuffe.
Αυτή η τοποθεσία, το πέμπτο λεγόμενο gigafactory για την αλυσίδα εφοδιασμού ηλεκτρικών οχημάτων στην περιοχή, θα πρέπει να έχει αρχική χωρητικότητα 0,7 γιγαβατώρες έως το 2026, η οποία θα μπορούσε να αυξηθεί σε 5 GWh έως το 2029, πρόσθεσε.
«Γεννημένη» από το γαλλικό κρατικό ινστιτούτο επιστημονικής έρευνας CNRS το 2017, η Tiamat ισχυρίζεται ότι μπορεί να παράγει ανταγωνιστικές μπαταρίες χωρίς λίθιο, ένα μέταλλο ιδιαίτερα περιζήτητο λόγω της παγκόσμιας έκρηξης ηλεκτροδότησης, το οποίο αντικαθιστά με πολύ πιο άφθονο νάτριο.
Οι μπαταρίες του, που είναι φθηνότερες αλλά προσφέρουν και λιγότερα χιλιόμετρα, θα είναι κατάλληλες για μικρά οχήματα. Η μειωμένη εμβέλειά τους μπορεί να αντισταθμιστεί με ταχύτερη ικανότητα φόρτισης, λέει ο Tiamat. Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούν ευρέως διαθέσιμες πρώτες ύλες αποτελούν βασικό μέρος των φιλοδοξιών μας για το στρατηγικό σχέδιο Dare Forward 2030 που θα μας οδηγήσει να φτάσουμε στο μηδέν άνθρακα έως το 2038», δήλωσε ο Ned Curic, Διευθυντής Μηχανικής και Τεχνολογίας στη Stellantis.