Ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, Oliver Zipse (φωτό), είχε λόγους να αισθάνεται δικαιωμένος, καθώς η φιγούρα του ξεχώριζε στην είσοδο της αίθουσας δεξιώσεων, στο κέντρο του Βερολίνου, για την εκδήλωση που διοργάνωση η Ένωση Βιομηχανιών της Γερμανίας… Ο Zipse υποστήριζε εδώ και χρόνια, ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα έπρεπε να γίνει με πιο προοδευτικό τρόπο, να αναζητηθούν

εναλλακτικές πηγές ενέργειες (π.χ. υδρογόνο) και να μην μπει τόσο ψηλά ο πήχης για έναν αμιγώς ηλεκτρικό στόλο, στη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης.

Η προσεκτική στρατηγική του Διευθύνοντος Συμβούλου της BMW, είχε επικριθεί ιδιαίτερα, κυρίως γιατί θεωρήθηκε «ηττοπαθής» απέναντι στην ηλεκτρική ηγεμονία της Tesla.

Στην ίδια εκδήλωση, το παρών έδωσε και ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας, Volker Wissing, ζητώντας από τα κορυφαία στελέχη της εγχώριας βιομηχανίας να επιταχύνουν τους ρυθμούς της τεχνολογικής ανάπτυξης.

Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι, για το «γερμανικό όνειρο» των 15 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έως το 2030. Μέχρι και το Νοέμβριο του 2023, στους δρόμους της χώρας κυκλοφορούσαν βία 1.000.000 EV’s, με τη συγκεκριμένη τάση να βρίσκεται σε σταθερή πτώση έναντι των μοντέλων με θερμικούς κινητήρες, αλλά και των υβριδικών, που επανέρχονται στο προσκήνιο.

Ως βασικές αιτίες της δυσπιστίας των Γερμανών, απέναντι στα ηλεκτρικά οχήματα, είναι ασφαλώς το υψηλός κόστος κτήσης, η αναστολή των κρατικών επιδοτήσεων, οι ανεπαρκείς, για τα δεδομένα της χώρας, υποδομές, σταθμών φόρτιση και τεχνικής υποστήριξης.

www.newsauto.gr