Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα επιβραδύνθηκαν τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, έδειξαν τα στοιχεία της βιομηχανίας την Παρασκευή, καθώς ο ανταγωνισμός εντάθηκε με την ηγέτη της αγοράς, την BYD να οδηγεί σε έναν βαθύτερο γύρο περικοπών των τιμών, σύμφωνα με το Reuters. Οι πωλήσεις των καθαρά ηλεκτροκίνητων οχημάτων

(με μπαταρία) αυξήθηκαν κατά 18,2%, με μείωση από 20,8% για το σύνολο του 2023, όπως έδειξαν τα στοιχεία του Συνδέσμου Επιβατηγών Αυτοκινήτων της Κίνας, κάτι που αντανακλά εν μέρει το φθίνον ενδιαφέρον των καταναλωτών, καθώς οι χαμηλές θερμοκρασίες επιβράδυναν την απόδοση των μπαταριών EV.

Οι πωλήσεις οχημάτων νέας ενέργειας (NEV) που περιλαμβάνουν οχήματα που τροφοδοτούνται και από άλλες αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως τα plug-in βενζινοκίνητα-ηλεκτρικά υβριδικά, αυξήθηκαν κατά 37,5% τους πρώτους δύο μήνες, από 36,2% το 2023.

Αυτό το ποσοστό σε σύγκριση με τη συνολική ανάπτυξη της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων κατά 16,3% τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο και αντανακλά ποσοστό διείσδυσης 33,5% NEV έναντι 28,3% την ίδια περίοδο του 2023.

Η αδυναμία στην επαναφόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων και στην αυτονομία οδήγησης λόγω βροχής, χιονιού και πάγου «βάρυνε προσωρινά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις αγορές», ανέφερε η ένωση σε ανακοίνωσή της.

Ο μετατοπισμένος χρόνος των διακοπών του Σεληνιακού Νέου Έτους στην Κίνα έχει ως αποτέλεσμα διακυμάνσεις στα μηνιαία δεδομένα κατά τους δύο πρώτους μήνες του έτους. Η αργία έπεσε φέτος τον Φεβρουάριο και διήρκεσε οκτώ ημέρες, ενώ πέρυσι είχε πέσει τον Ιανουάριο και είχε διάρκεια επτά ημέρες.