«Περίπου τα δύο τρίτα (59%) των Ευρωπαίων οδηγών EV και περισσότεροι από επτά στους δέκα από αυτούς στις ΗΠΑ (76%) και την Κίνα (72%) θα ήταν πρόθυμοι να ταξιδέψουν για μεγαλύτερη απόσταση προκειμένου να φτάσουν σε κάποια τοποθεσία που θα προσφέρει περισσότερες ανέσεις, όπως ταχύτερη φόρτιση, επιλογές λιανικής και εγκαταστάσεις εστίασης», αποκάλυψε η έκθεση.
Η έκθεση της Shell προβλέπει ότι σε ορισμένες αγορές, όπου οι υποδομές φόρτισης ξεπερνούν τη ζήτηση, οι αναδυόμενες συμπεριφορές φόρτισης EV θα μπορούσαν να μειώσουν τα ποσοστά χρήσης για χειριστές σημείων φόρτισης που δεν δίνουν προτεραιότητα στην εμπειρία χρήστη.
Σχολιάζοντας την έρευνα, ο David Bunch, παγκόσμιος εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Shell Mobility, δήλωσε ότι η προθυμία των οδηγών EV να οδηγήσουν για μεγαλύτερες αποστάσεις προκειμένου να έχουν μια καλύτερη εμπειρία φόρτισης είναι ενδεικτική της σημασίας που δίνουν οι καταναλωτές στην αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα. «Οι σημερινοί οδηγοί δεν αναζητούν απλώς μια φόρτιση, θέλουν επίσης μια εμπειρία που θα βελτιώνει το συνολικό ταξίδι τους», τόνισε ο Bunch.
«Με περαιτέρω επενδύσεις σε δημόσιες υποδομές ταχείας φόρτισης και βελτιώσεις στις επιλογές λιανικής και φαγητού στις συγκεκριμένες τοποθεσίες, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι οι καταναλωτές αισθάνονται ότι αξιοποιούν στο έπακρο τον χρόνο φόρτισής τους», πρόσθεσε.