του ανταγωνισμού από την Κίνα, των προκλήσεων που παρουσιάζονται από την ηλεκτροκίνηση των οχημάτων και του υψηλού κόστους παραγωγής στη Γερμανία.
«Μια καλύτερη βάση κόστους, ιδιαίτερα στη Γερμανία, είναι απαραίτητη για να παραμείνουμε επιτυχημένοι σε αυτό το περιβάλλον στο μέλλον», δήλωσε το μέλος της εκτελεστικής επιτροπής Μάρκο Σούμπερτ σε δήλωση.
Οι παραδόσεις της Volkswagen στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, μειώθηκαν κατά 15% στις 711.500 μονάδες, ενώνοντας τις όμοιες BMW και Mercedes της κατηγορίας premium.
Αυτό μείωσε τον παγκόσμιο αριθμό, ο οποίος έπεσε στα 2,176 εκατομμύρια οχήματα.
Οι παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων με πλήρη μπαταρία (BEV) μειώθηκαν κατά 9,8% στις 189.400 μονάδες την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου.
Η αυτοκινητοβιομηχανία μείωσε την καθοδήγησή της δύο φορές σε λιγότερο από τρεις μήνες και αναμένει να παραδώσει περίπου 9 εκατομμύρια αυτοκίνητα φέτος, αντιπροσωπεύοντας ετήσια πτώση.