Tην απελευθέρωση της μεταφοράς καυσίμων στη χώρα και τη δυναμικότερη στάση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού ώστε να πιέσει την κυβέρνηση προς την κατεύθυνση της λήψης των απαιτούμενων μέτρων για την εξάλειψη των στρεβλώσεων που υπάρχουν στην αγορά, ζητεί η Eνωση Εμπόρων Πετρελαιοειδών Νομού Αττικής.

Tην απελευθέρωση της μεταφοράς καυσίμων στη χώρα και τη δυναμικότερη στάση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού ώστε να πιέσει την κυβέρνηση προς την κατεύθυνση της λήψης των απαιτούμενων μέτρων για την εξάλειψη των στρεβλώσεων που υπάρχουν στην αγορά, ζητεί η Eνωση Εμπόρων Πετρελαιοειδών Νομού Αττικής.

Αυτό τόνισε χθες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Tύπου, ο πρόεδρος της Eνωσης Θ. Δελαγραμμάτικας ο οποίος εκτιμά ότι η απελευθέρωση των εισαγωγών καυσίμων και η δυνατότητα απόκτησης βυτιοφόρου μεταφοράς υγρών καυσίμων από τους πρατηριούχους θα οδηγήσουν σε άμεση μείωση της τελικής τιμής καταναλωτή ενώ σημείωσε ότι αν και έχουν γίνει κάποιες βελτιώσεις στη νομοθεσία εν τούτοις διατηρούνται οι βασικότεροι ανασταλτικοί παράγοντες για τη λειτουργία ενός πλήρως ανταγωνιστικού συστήματος.

Ο κ. Δελαγραμμάτικας ανέφερε ότι «τις λιανικές τιμές διάθεσης του πετρελαίου θέρμανσης επιχειρεί να καθορίσει κεντρικά η κυβέρνηση, μέσω του υπουργείου Ανάπτυξης, το οποίο προχωρεί σε συσκέψεις με αντικείμενο τον ρητά απαγορευμένο από την κείμενη νομοθεσία καθορισμό λιανικών τιμών». Για το θέμα η Eνωση έχει προχωρήσει στην κατάθεση καταγγελίας στην Επιτροπή Ανταγωνισμού. Η καταγγελία στρέφεται κατά του Ελληνικού Δημοσίου, δηλαδή του υπουργείου Ανάπτυξης, και των εμπλεκομένων δηλαδή την Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδας, τον Σύνδεσμο Διακινητών Υγρών Καυσίμων Νομού Αττικής, τον Σύνδεσμο Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ), καθώς και τις δύο εταιρίες διύλισης (Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε. και ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.).

Σύμφωνα με την καταγγελία, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου συγκάλεσε συσκέψεις μεταξύ εμπλεκόμενων στην αγορά φορέων και εταιριών, με αντικείμενο τον καθορισμό τιμών για την πώληση του πετρελαίου θέρμανσης, αντί να δράσει για την άρση των γνωστών περιορισμών της επιχειρηματικής δράσης και των στρεβλώσεων του ανταγωνισμού στην αγορά καυσίμων.

(Από την εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ, 14/11/2008)