Την ανάγκη να επιτραπεί η κίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη των πετρελαιοκίνητων επαγγελματικών οχημάτων τεχνολογίας EURO 5, τα οποία εκπέμπουν 95% λιγότερα σωματίδια από τα οχήματα τεχνολογίας EURO 1 επισημαίνει με ανακοίνωσή της η εταιρεία «ISUZU-Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ».
Την ανάγκη να επιτραπεί η κίνηση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη των πετρελαιοκίνητων επαγγελματικών οχημάτων τεχνολογίας EURO 5, τα οποία εκπέμπουν 95% λιγότερα σωματίδια από τα οχήματα τεχνολογίας EURO 1 επισημαίνει με ανακοίνωσή της η εταιρεία «ISUZU-Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ».

Σύμφωνα με μελέτη της «Αξων Περιβαλλοντικής» η οδική κυκλοφορία ευθύνεται για το 70% της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στα αστικά κέντρα της Ελλάδος. Επιπλέον, 8 στα 10 από τα βαρέα επαγγελματικά πετρελαιοκίνητα οχήματα είναι υπέργηρα και προκαλούν το 60% των αιωρούμενων σωματιδίων και το 80% των ρύπων όπως το διοξείδιο του αζώτου και λοιπών άλλων παραγόντων που προκαλούν το φαινόμενο της τρύπας του όζοντος.

Τα καινούργια επαγγελματικά οχήματα εκπέμπουν εξαιρετικά μειωμένους ρύπους, καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα, έχουν μοναδικές δυνατότητες ελιγμών, αλλά και μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα.

(Από την εφημερίδα Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 24/03/2009)