"Έχεις το Λόγο, Ψήφισε", είναι το κεντρικό μήνυμα της τηλεοπτικής καμπάνιας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με τις Ευρωεκλογές του προσεχούς Ιουνίου. Το σχετικό τηλεοπτικό μήνυμα δημοσιοποιείται σήμερα (12 Μαΐου) με στόχο την ενημέρωση των πολιτών για τη σημασία αυτής της ευρωπαϊκής εκλογικής αναμέτρησης και για το πώς συμμετέχοντας σε αυτήν τη ψηφοφορία ενισχύουν τη θέση τους ως Ευρωπαίοι πολίτες.
"Έχεις το Λόγο, Ψήφισε", είναι το κεντρικό μήνυμα της τηλεοπτικής καμπάνιας  του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με τις Ευρωεκλογές του προσεχούς Ιουνίου. Το σχετικό τηλεοπτικό μήνυμα δημοσιοποιείται σήμερα (12 Μαΐου) με στόχο την ενημέρωση των πολιτών για τη σημασία αυτής της ευρωπαϊκής εκλογικής αναμέτρησης και για το πώς συμμετέχοντας σε αυτήν τη ψηφοφορία ενισχύουν τη θέση τους ως Ευρωπαίοι πολίτες.
 
Το τηλεοπτικό μήνυμα (σποτ)  είναι διαθέσιμο σε 34 γλώσσες και αποτελεί μέρος μιας σειράς επικοινωνιακών "εργαλείων" που περιλαμβάνει ένα ραδιοφωνικό μήνυμα, αφίσες και διαφημιστικές πινακίδες, τρισδιάστατες κατασκευές, μονάδες  υπό το όνομα "Ευρωβουλή των Πολιτών" που καταγράφουν και απεικονίζουν τις απόψεις των πολιτών, ιστοσελίδες, φακέλους Τύπου, σεμινάρια για δημοσιογράφους καθώς και δημιουργία προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το MySpace, το Flickr κλπ.
 
Το κεντρικό τηλεοπτικό μήνυμα σχεδιάστηκε από τη Γενική Διεύθυνση Επικοινωνίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και είναι προσαρμοσμένο κατάλληλα για το τηλεοπτικό κοινό καθενός από τα 27 κράτη μέλη της ΕΕ. Είναι υποτιτλισμένο και επεξεργασμένο και για το κοινό που αντιμετωπίζει προβλήματα ακοής.
 
Στις διάφορες εθνικές-γλωσσικές εκδόσεις του τηλεοπτικού σποτ συμμετέχουν προσωπικότητες από το χώρο της τηλεόρασης και όχι μόνο. Παραδείγματος χάριν στη Γερμανία συμμετέχουν, ο ποδοσφαιριστής Oliver Kahn, ο τραγουδιστής Ιnka Bause και η παρουσιάστρια Johanna Klum. Στην ελληνική έκδοση συμμετέχει ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Ρένος Χαραλαμπίδης και η  τηλεοπτική παρουσιάστρια και δημοσιογράφος Ρίκα Βαγιάννη.
 
Το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζει εκφωνητές ειδήσεων σε εικονικά τηλεοπτικά στούντιο, ανακοινώνοντας νέα που θα ήθελαν να ακούσουν. Η βασική ιδέα επισημαίνει ότι, παρόλο που οι ειδήσεις είναι πλασματικές, οι πολίτες μπορούν να διαμορφώσουν τις αυριανές πραγματικές ειδήσεις μέσω της άσκησης του δικαιώματος ψήφου, επηρεάζοντας τις επιλογές των ευρωπαϊκών πολιτικών.

Περίπου 750 πολίτες από τα 27 Κράτη Μέλη συμμετείχαν στη διαδικασία επιλογής των παρουσιαστών εκ των οποίων επελέγησαν 70 μη επαγγελματίες παρουσιαστές ειδήσεων. Η παραγωγή έγινε στα τηλεοπτικά στούντιο United Visions στο Βερολίνο τον Φεβρουάριο.
 
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δημιούργησε ένα επαγγελματικό επικοινωνιακό προϊόν για τις Ευρωεκλογές του Ιουνίου  2009, για το οποίο έχει εξασφαλίσει ελεύθερο χώρο στη διαφημιστική ζώνη των οπτικοακουστικών Μ.Μ.Ε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και βασίζεται στην καλή θέληση των υπευθύνων των οπτικοακουστικών Μέσων σε ολόκληρη την Ευρώπη για την προβολή του. Το τηλεοπτικό μήνυμα θα μεταδοθεί από περισσότερα από 100 εθνικά τηλεοπτικά δίκτυα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 
Επίσης, και σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το τηλεοπτικό μήνυμα θα προβληθεί και σε περίπου 1000 κινηματογραφικές αίθουσες ανά την Ευρώπη κατά τις προσεχείς εβδομάδες.