Tην εμφάνισή του στις εκθέσεις αυτοκινήτων, έκανε σήμερα το πρώτο γερμανικής κατασκευής υβριδικό αυτοκίνητο, το οποίο βγήκε στην παραγωγή με καθυστέρηση εννιά χρόνων σε σχέση με την κυκλοφορία των υβριδικών μοντέλων της Toyota. Η Daimler διέθεσε σήμερα στις εκθέσεις την υβριδική έκδοση της hybrid Mercedes Class S, της λιμουζίνας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον πλανήτη και του αγαπημένου αυτοκινήτου αρχηγών κρατών

Tην εμφάνισή του στις εκθέσεις αυτοκινήτων, έκανε σήμερα το πρώτο γερμανικής κατασκευής υβριδικό αυτοκίνητο, το οποίο βγήκε στην παραγωγή με καθυστέρηση εννιά χρόνων σε σχέση με την κυκλοφορία των υβριδικών μοντέλων της Toyota.

Η Daimler διέθεσε σήμερα στις εκθέσεις την υβριδική έκδοση της hybrid Mercedes Class S, της λιμουζίνας με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον πλανήτη και του αγαπημένου αυτοκινήτου αρχηγών κρατών.

Η υβριδική έκδοση διαθέτει δύο κινητήρες, έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν βενζινοκινητήρα, αλλά οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται σε 186 με 189 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, πολύ πιο πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο των 160 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο.

Βεβαίως, αλλά οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του πλησιέστερου βασικού μοντέλου ανέρχονται έως και στα 234 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, υποστηρίζει η Daimler, διευκρινίζοντας ότι πρόκειται μόνο για την αρχή.

«Θέλουμε να εισάγουμε στην αγορά τουλάχιστον μια υβριδική έκδοση κάθε χρόνο», είπε στο γαλλικό ειδησεογραφικό πρακτορείο AFP εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρίας.

Πρόκειται για μια μικρή επανάσταση, καθώς η Porsche έχει υποσχεθεί για το δεύτερο εξάμηνο του 2010 την υβριδική έκδοση του Cayenne 4x4 και η BMW την υβριδική έκδοση της μπερλίνας Σειρά 7 για φέτος, αν και εκπρόσωπός της τελευταίας διευκρίνισε ότι «είναι ακόμα πολύ νωρίς για να μιλήσουμε λεπτομερώς για την εισαγωγή της στην αγορά».

 «Η γερμανική αγορά κοιμόταν για πολλά χρόνια», είπε στο AFP ο ειδικός για τον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας στην οικολογική ένωση VCD Γκερντ Λοσπίσεν. «Δεν σταμάτησε να αμαυρώνει τα υβριδικά. Εάν έφτασε τελικά σε αυτά, είναι πολύ αργά», ενώ η Toyota έχει εδώ και εννιά χρόνια εισάγει στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου το Prius και εδώ και τέσσερα χρόνια μια υβριδική έκδοση ενός μοντέλου κύρους της Lexus.

(από www.kathimerini.gr, 26/06/2009)