Σε μια περίοδο αποκαρδιωτικών προβλέψεων για την κίνηση των επιβατών, η Lufthansa αναφέρει ορισμένες εκτιμήσεις της, οι οποίες πιθανώς να μπορούν να ερμηνευθούν και θετικά. Κατά τη γερμανική αεροπορική εταιρεία, οι δαπάνες καυσίμων, τις οποίες θα επωμισθεί εφέτος για τα καύσιμα θα φθάσουν τα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ, δηλαδή κατά τι χαμηλότερες από τις αρχικές προβλέψεις της για 3,55 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σε μια περίοδο αποκαρδιωτικών προβλέψεων για την κίνηση των επιβατών, η Lufthansa αναφέρει ορισμένες εκτιμήσεις της, οι οποίες πιθανώς να μπορούν να ερμηνευθούν και θετικά. Κατά τη γερμανική αεροπορική εταιρεία, οι δαπάνες καυσίμων, τις οποίες θα επωμισθεί εφέτος για τα καύσιμα θα φθάσουν τα 3,4 δισεκατομμύρια ευρώ, δηλαδή κατά τι χαμηλότερες από τις αρχικές προβλέψεις της για 3,55 δισεκατομμύρια ευρώ. Συν τοις άλλοις, είναι χαμηλότερες από τις αντίστοιχες του 2008, οι οποίες ανήλθαν στα 5,4 δισ.ευρώ.

Εν τούτοις, ο διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας. Ο Στέφαν Γκέμκοβ δήλωσε ότι χρειάζεται σύνεση, δεδομένου ότι η αστάθεια, η οποία επικρατεί στην αγορά πετρελαίου συνιστά έναν από τους κύριους κινδύνους για τον κλάδο των αερομεταφορών. Επιπλέον, ο επικεφαλής της Lufthansa είπε ότι οι τελευταίες αυξήσεις στην τιμή του πετρελαίου οφείλονται κυρίως στην κερδοσκοπία.

(Από την εφημερίδα Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 31/07/2009)