Σε συμφωνίες αναφορικά με την προμήθεια αερίου προς την Πολωνία και τη μεταφορά αερίου στην Ευρώπη μέσω Πολωνίας, κατέληξαν η Gazprom Export, η πολωνική PGNiG, η Gaz-System και η αντίστοιχη κοινοπρακτική τους εταιρεία EuRoPol Gaz. Όπως ανακοινώθηκε από τη ρωσική εταιρεία, η διάρκεια των συμβολαίων για την προμήθεια ρωσικού αερίου στην Πολωνία και τη μεταφορά αερίου στον αγωγό Γιαμάλ-Ευρώπη μέσω της Πολωνίας παραμένει ως έχει, με τα συμβόλαια να ισχύουν μέχρι το 2022 και το 2019, αντίστοιχα
Σε συμφωνίες αναφορικά με την προμήθεια αερίου προς την Πολωνία και τη μεταφορά αερίου στην Ευρώπη μέσω Πολωνίας, κατέληξαν η Gazprom Export, η πολωνική PGNiG, η Gaz-System και η αντίστοιχη κοινοπρακτική τους εταιρεία EuRoPol Gaz.

Όπως ανακοινώθηκε από τη ρωσική εταιρεία, η διάρκεια των συμβολαίων για την προμήθεια ρωσικού αερίου στην Πολωνία και τη μεταφορά αερίου στον αγωγό Γιαμάλ-Ευρώπη μέσω της Πολωνίας παραμένει ως έχει, με τα συμβόλαια να ισχύουν μέχρι το 2022 και το 2019, αντίστοιχα.

Επιπλέον, συμφωνήθηκε η σταδιακή αύξηση της προμήθειας ρωσικού αερίου προς την Πολωνία σε 9,7 δισ. κυβικά μέτρα το 2010 και σε 11 δισ. κυβικά μέτρα το 2012, ενώ παράλληλα, τα συμβαλλόμενα μέρη συμφώνησαν ότι θα επιδιώξουν να παρατείνουν τη διάρκεια του συμβολαίου που αφορά στη μεταφορά αερίου.

Επίσης, υπήρξε συμφωνία αναφορικά με τις αρχές ρύθμισης των τιμών για τη μεταφορά αερίου, οι οποίες θα προσδιοριστούν από την εταιρεία EuRoPol Gaz, σε συμφωνία με την αρμόδια αρχή της Πολωνίας. Παράλληλα, οι εταιρείες EuRoPol Gaz και Gazprom export ρύθμισαν τα θέματα πληρωμής για το αέριο που μεταφέρθηκε στην Πολωνία κατά την περίοδο 2006-2009.

Τα εν λόγω μέρη ήρθαν σε συμφωνία και σχετικά με την ισομερή συμμετοχή των εταιρειών Gazprom και PGNiG (50%) στην κοινοπρακτική εταιρεία EuRoPol Gaz.

Υπογράφηκαν, τέλος, οι όροι της συμφωνίας για τα καθήκοντα του χειριστή του πολωνικού τμήματος του αγωγού Γιαμάλ-Ευρώπη, σύμφωνα με τους οποίους ο τεχνικός χειριστής του αγωγού θα είναι η πολωνική κρατική εταιρεία Gaz-System (OGP Gaz-System s.a). Η συμφωνία για τις ευθύνες του χειριστή εδραιώνει τη διαδικασία για την πρόσβαση τρίτων, αλλά μόνο σε περίπτωση εφεδρικής χωρητικότητας του αγωγού.