Η Schneider Electric Παρουσιάζει τις Υπηρεσίες Εγκατεστημένης Βάσης για τη Βελτίωση της Απόδοσης των Τεχνικών Υποδομών

Η Schneider Electric Παρουσιάζει τις Υπηρεσίες Εγκατεστημένης Βάσης για τη Βελτίωση της Απόδοσης των Τεχνικών Υποδομών
energia.gr
Τρι, 27 Μαΐου 2014 - 16:43
Η Schneider Electric παρουσιάζει τις Υπηρεσίες Εγκατεστημένης Βάσης για την υποστήριξη των κρίσιμων εφαρμογών σε κάθε τομέα επιχειρηματικής δραστηριότητας και ενημερώνει τους πελάτες της για το πώς μπορούν να θέσουν το κόστος συντήρησης υπό έλεγχο, με τη βοήθεια ενός συγκροτημένου σχεδίου δράσης από έναν πεπειραμένο προμηθευτή.

Η Schneider Electric παρουσιάζει τις Υπηρεσίες Εγκατεστημένης Βάσης για την υποστήριξη των κρίσιμων εφαρμογών σε κάθε τομέα επιχειρηματικής δραστηριότητας και ενημερώνει τους πελάτες της για το πώς μπορούν να θέσουν το κόστος συντήρησης υπό έλεγχο, με τη βοήθεια ενός συγκροτημένου σχεδίου δράσης από έναν πεπειραμένο προμηθευτή.

 

Οι υπηρεσίες εγκατεστημένης βάσης αποτελούν ολοκληρωμένα προγράμματα συντήρησης, τα οποία προσαρμόζονται στις τεχνικές και τις οικονομικές απαιτήσεις κάθε πελάτη. Οι ειδικοί της Schneider Electric συνεργάζονται με κάθε πελάτη ξεχωριστά, με στόχο να δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα συντήρησης, το οποίο θα εξασφαλίζει το κατάλληλο επίπεδο ελέγχου των σχετικών δαπανών, σε περίπτωση που απαιτείται η επέμβαση των τεχνικών της, ενώ η διάρκεια του συμβολαίου ορίζεται με βάση τις ανάγκες του πελάτη.

Ανάμεσα στα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα συμβόλαια συντήρησης που παρέχει η εταιρεία είναι:

Μείωση του συνολικού κόστους χρήσης (Total Cost of Ownership) και καλύτερος έλεγχος της εκτέλεσης του προϋπολογισμού της επιχείρησης

Καλύτερο επίπεδο ασφαλείας, υψηλότερη διαθεσιμότητα και μεγαλύτερος χρόνος ζωής για τον εξοπλισμό της επιχείρησης

Δέσμευση άμεσης επέμβασης σε περίπτωση τεχνικής βλάβης

Σιγουριά και ασφάλεια

«Τα συμβόλαια των υπηρεσιών συντήρησης είναι μοναδικά για κάθε εγκατάσταση. Πριν προχωρήσουμε στη διαμόρφωση της τελικής πρότασης ακούμε προσεκτικά αυτά που έχει να μας πει ο πελάτης, με στόχο να αποκτήσουμε μια καλή εικόνα των αναγκών του και των τεχνικών προδιαγραφών των υποδομών του. Στη συνέχεια, εργαζόμαστε μαζί με τον πελάτη προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα πλάνο παρεχομένων υπηρεσιών, το οποίο προσφέρει πραγματικά οφέλη,» δήλωσε ο κ. Λουίζος Γεωργιάδης, Services Sales Manager της Schneider Electric.

 

Οι υπηρεσίες εγκατεστημένης βάσης περιλαμβάνουν και τους τρεις βασικούς πυλώνες ενός ολοκληρωμένου προγράμματος συντήρησης: πρόληψη, πρόγνωση και διόρθωση. Παράλληλα προσφέρονται και άλλες δυνατότητες, όπως εκπαιδευτικά σεμινάρια, επέκταση εγγύησης και αποθήκευση των αναφορών ( reports) σε εξειδικευμένη βάση δεδομένων, δίνοντας ένα επιπλέον επίπεδο διασφάλισης των πελατών της εταιρείας.

 

Στο πλαίσιο της προληπτικής συντήρησης, διενεργούνται έλεγχοι σε τακτική βάση, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι συνθήκες λειτουργίας είναι οι κατάλληλες για το σύνολο του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού. Θερμοκρασία, επίπεδο υγρασίας, σκόνη, επιβαρημένη ατμόσφαιρα και άλλα είναι μεταξύ των ελέγχων που περιλαμβάνει η προληπτική συντήρηση, ώστε να διασφαλίζεται η βέλτιστη απόδοση του εξοπλισμού και η επιμήκυνση της ζωής του.

 

Η προγνωστική συντήρηση είναι ένα πλεονέκτημα της εμπειρίας του κατασκευαστή, το οποίο κάνει τη διαφορά. Όπως δηλώνει και το όνομα, αυτός ο τύπος εργασιών συντήρησης έχει στόχο να προβλέπει μελλοντικές βλάβες του εξοπλισμού. Η Schneider Electric γνωρίζει σε βάθος το χώρο της διανομής ηλεκτρικού ρεύματος και τον αντίστοιχο εξοπλισμό, και παράλληλα διαθέτει μια εκτεταμένη βάση δεδομένων με στοιχεία λειτουργίας και απόδοσης. Επιπλέον, η εταιρεία έχει αναπτύξει μια σειρά ειδικών – και αποκλειστικών- εργαλείων που βοηθούν την προληπτική διάγνωση των βλαβών που ενδέχεται να εμφανιστούν στον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό.

 

Όσον αφορά στις εργασίες αποκατάστασης λειτουργίας / διόρθωσης βλαβών, οι υπηρεσίες της Schneider Electric παρουσιάζουν μεγάλο βαθμό ευελιξίας, δίνοντας στους πελάτες πολλές επιλογές σε επίπεδο διαχείρισης των ανταλλακτικών και του εργατικού κόστους. Αυτό σημαίνει καλύτερο έλεγχο στην εκτέλεση του προϋπολογισμού που διατίθεται για εργασίες συντήρησης του εξοπλισμού.

 

Τέλος, οι υπηρεσίες εγκατεστημένης βάσης της Schneider Electric συνδυάζουν ένα γενικό πλαίσιο παροχής υπηρεσιών με τις εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία που μόνο ένας κορυφαίος κατασκευαστής μπορεί να προσφέρει. Τα εξειδικευμένα εργαλεία, η βαθιά γνώση σε θέματα ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων (συμπεριλαμβανομένου και προϊόντων άλλων κατασκευαστών) και η άμεση επέμβαση προσφέρουν στους πελάτες της Schneider Electric ένα πραγματικά ασύγκριτο επίπεδο υπηρεσιών.

«Οι υπηρεσίες εγκατεστημένης βάσης δεν είναι τίποτε περισσότερο από την αξιοποίηση της εμπειρίας και των δυνατοτήτων μας με στόχο να διασφαλιστεί η βέλτιστη λειτουργία και να προστατευτούν οι ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις των πελατών μας, και μάλιστα με τρόπο που ταιριάζει καλύτερα στις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός. Αυτό είναι κάτι που κανείς άλλος δεν είναι σε θέση να προσφέρει», σημείωσε ο κ. Γιώργος Δριτσάνος, Εμπορικός Διευθυντής του Τομέα ΙΤ & Υπηρεσιών, Schneider Electric.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες εγκατεστημένης βάσης της Schneider Electric, μπορείτε να επισκέπτεστε τη σελίδα:

http://www.schneider-electric.gr/sites/greece/gr/products-services/services/field-services.page