Όριο 7% στη χρήση βιοκαυσίμων για τις μεταφορές που βασίζονται σε ενεργειακές καλλιέργειες, θέτει νέα κοινοτική νομοθεσία, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος για μείωση έως και 10% στα καύσιμα που παράγονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μέχρι το 2020.

Όριο 7% στη χρήση βιοκαυσίμων για τις μεταφορές που βασίζονται σε ενεργειακές καλλιέργειες, θέτει νέα κοινοτική νομοθεσία, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος για μείωση έως και 10% στα καύσιμα που παράγονται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, μέχρι το 2020.

«Πιστεύουμε πως αυτή η πρόταση είναι πολύ καλύτερη από το τίποτα», ανέφερε ο ευρωπαίος επίτροπος Ενέργειας, Guenther Oettinger, στη συνάντηση των υπουργών στο Λουξεμβούργο. «Πρέπει να στηρίξουμε την έρευνα και την ανάπτυξη σχετικά με τα βιοκαύσιμα, ώστε να προχωράμε μπροστά από γενιά σε γενιά» συμπλήρωσε.

Τα βιοκαύσιμα, αυτή τη στιγμή ανέρχονται στο 5% των καυσίμων στις ευρωπαϊκές μεταφορές, με ένα μεγάλο μέρος εξ αυτών να προέρχεται από καλλιέργειες αραβοσίτου και ελαιοκράμβης. Μία λύση για να μείνουν οι καλλιέργειες αποκλειστικά και μόνο για την παραγωγή τροφίμων και να μη χρειάζεται να κόβονται δέντρα, είναι η χρησιμοποίηση βιοκαυσίμων από φύκια ή άχυρα. Αυτού του είδους οι κατηγορίες δεν επηρεάζονται από τη νέα νομοθεσία, αλλά επιδέχονται μεγαλύτερης έρευνας για να διαδοθεί η χρησιμοποίηση τους.